Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:31:46 GMT

۱۷ روحانی مستقر در بیجار فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۱۹۸۵۰

۱۷ روحانی مستقر در بیجار فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به فعالیت ۱۷ روحانی مستقر در شهرستان بیجار گفت: روحانیون مستقر در تمام طول سال فعالیت دارند که در هفته وحدت نیز برنامه‌های متنوعی را در سطح روستا‌ها اجرا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه سخنرانی در خصوص هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام و اجرای فعالیت‌های قرآنی و دینی از جمله برنامه‌های روحانیون مستقر در سطح روستا‌های بیجار در ایام هفته وحدت بوده است، افزود: روحانیون علاوه بر برپایی دوره‌های آموزش احکام شرعی و قرآنی شبهات مردم روستا را در زمینه دینی و مذهبی پاسخگو هستند.

مختاری نیا روحانیون مستقر را زمینه‌ساز حفظ وحدت و همدلی بین مردم دانست و بیان کرد: اتحاد و همبستگی میان شیعه و سنی همواره موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی کردن توطئه آن‌ها می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: دشمنان از وحدت شیعه و سنی در هراس هستند و به هر توطئه‌ای، سعی در بهم زدن وحدت مذاهب اسلامی دارند تا با طرح‌های جدید و ابزار رسانه به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه زنند.

حجت‌الاسلام مختاری نیا در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برنامه‌های هفته وحدت به صورت متفاوت و متمایز با سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا روحانیون مستقر به صورت جهادی اقدام به اجرای برنامه‌های این ایام کردند.

او اضافه کرد:عمده فعالیت روحانیون در هفته وحدت در شهر پیرتاج و روستا‌های نجف آباد، چشمه منتش، خاندانقلی، بابا رشانی و شهر یاسوکند بوده است.

حجت‌الاسلام مختارنیا اضافه کرد: مراسم جشن و سرور ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص)، امام جعفرصادق (ع) و یوم الله ۱۳ آبان در شهر پیرتاج در قالب کاروان شادی با گشت و رژه ماشین سواران و موتور سواران برگزار شد.

حجت‌الاسلام مختاری نیا اضافه کرد: همچنین در سطح شهر بیجار و سایر شهر‌های این شهرستان نیز کاروان‌های شادی برپا شد و به اهمیت این روز ارزشمند پرداخته شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت فعالیت های فرهنگی روحانیون مستقر حجت الاسلام مختاری نیا هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است