Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@11:32:02 GMT

شاهین طاهرخانی وارد لیست گزینه های پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۰۰۶۶

با فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی و استقلال، این مدافع تبدیل به یکی از گزینه های بالقوه پرسپولیس شده است

پرسپولیس که شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر را در کمال ناباوری از دست داد، حالا دنبال پر کردن جای خالی این دو بازیکن است.

 به گزارش طرفداری، امروز گفته شد یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس یک لیست 6 نفره داده و نام 3 مهاجم و 3 مدافع را در این لیست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان فرشاد فرجی، ایمان سلیمی و علی ابراهیمی بودند که این آخری البته قطعا در گل گهر می ماند چرا که امیر قلعه نویی پیش از این با انتقال او به تراکتور مخالفت کرده بود. مهاجمان هم گوچی، امین قاسمی نژاد و مرتضی تبریزی هستند که در این میان، جذب گوچی به نفع پرسپولیس است چرا که پرسپولیس هر هفت سهمیه لیگ برتری خود را خریداری کرده و الان تنها در صورت خروج موقت نام عیسی آل کثیر می تواند یک سهمیه جدید بخرد. اگر گوچی به عنوان بازیکن آزاد و خارج از لیگ برتر ایران به پرسپولیس بیاید، سهمیه جایگزین عیسی آل کثیر به راحتی خرج خرید مدافع می شود. البته این تیم می تواند به طور نمونه، یکی از هفت خرید خود را به شهر خودرو قرض بدهد و در ازایش فرشاد فرجی یا امین قاسمی نژاد را به خدمت بگیرد.

 هنوز معلوم نیست برنامه نهایی پرسپولیس چیست؟ آیا ایمان سلیمی می تواند قرضی به پرسپولیس بیاید؟ آیا شهر خودرو حاضر می شود قاسمی نژاد یا فرجی را با پرسپولیس معاوضه کند؟ پیش از این شایعه شده بود پرسپولیس آرمان رمضانی را به شهر خودرو می فرستد و به جایش فرشاد فرجی را به خدمت می گیرد اما محرومیت عیسی آل کثیر این انتقال را غیرممکن کرده و البته یحیی گل محمدی و دستیارش هم به رمضانی گفته اند قصد واگذاری او را ندارند. با این حساب پرسپولیس باید برای دو جای خالی خود، یک بازیکن آزاد بخرد و یک بازیکن سهمیه لیگ برتر را هم با خروج نام عیسی آل کثیر از لیست خود، به خدمت بگیرد. البته برای این باشگاه امکان خرید از لیگ آزادگان هم وجود دارد که این خرید منوط به موافقت و درخواست یحیی گل محمدی است.

 در این میان اما حالا یک خبر تازه به گوش می رسد؛ شاهین طاهرخانی بعد از فسخ قرارداد با استقلال، یکی از گزینه های پیوستن به پرسپولیس شده است.

این مدافع که در اعتراض به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر اصلاح مبلغ قراردادش تصمیم به جدایی گرفت، حالا از سوی واسطه ها به پرسپولیس پیشنهاد می شود. باشگاه استقلال از طاهرخانی خواسته بود مطابق همان قرارداد قبلی در این تیم بماند اما این مدافع که زمان سعادتمند با مذاکره و توافق جدید، مبلغ قراردادش را افزایش داده بود، حاضر به این کار نشد و استقلال هم از او خواست قرارداد جدید را فسخ کند.

همین چند هفته پیش محمد نادری از پرسپولیس به استقلال پیوست و حالا باید دید آیا مدافع جوان استقلال در لیگ نوزدهم، برای بازی در لیگ بیستم به پرسپولیس می رود؟

 

بیشتر بخوانید:

رونمایی از لیست 6 نفره یحیی گل محمدی / اختصاصی طرفداری

شاهین طاهرخانی زیر بار کسر قرارداد نرفت و قراردادش را با استقلال فسخ کرد

فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی اولین ترکش اصلاح قراردادها!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شاهین طاهرخانی یحیی گل محمدی عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمان‌بندی پرداخت کنند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی‌سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهم‌تر از همه مدیریت بهره‌ور و تداوم کار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره‌ور برسانند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898768

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال