Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:39:17 GMT

پوگبا از شرایطش در اولدترافورد راضی نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۰۰۷۱

پوگبا از شرایطش در اولدترافورد راضی نیست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است که پل پوگبا نمی‌تواند از شرایط فعلی اش در منچستریونایتد راضی باشد.

به گزارش مشرق، ‌پل پوگبا اخیراً به دلیل مشکلات ناشی از مصدومیت و پس از آن ابتلا به کرونا وضعیت خوبی را تجربه نکرده و دائماً تلاش کرده که خود را به ترکیب اصلی منچستر یونایتد تحمیل کند؛ در عین حال عملکرد نه چندان خوب او در فصل جدید با انتقادات زیادی نیز همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه ستاره فرانسوی در آخرین وقفه بازی های ملی برای تیم ملی کشورش عملکرد خوبی ارائه داد اما دیدیه دشان، سرمربی خروس‌ها اکنون تایید کرده که پل پوگبا در بهترین وضعیت خود به سر نمی‌برد. دشان در این باره گفت: " من هیچ توصیه ای برای او ندارم. او تیم را خوب می‌شناسد و اخیراً برای باشگاهش نیز به میدان رفته است. شرایط پوگبا در منچستر یونایتد به گونه ای است که او نمی‌تواند از زمان بازی و موقعیت خود راضی باشد. او در بهترین وضعیت خود نیست."

دشان در ادامه گفت: " مصدومیت های پیاپی یکی پس از دیگری برای او به وجود آمد و ابتلا به کرونا کار را برایش سخت‌تر کرد. به نظر من  او باید ریتم مورد نظر خود را پیدا کند. از نظر من مشکلی ندارد و مطمئنم که می توانم او را مدیریت کنم. من با او صحبت خواهم کرد و چیزهای خاصی را به من خواهد گفت. من نیز هر چیزی را که احساس کنم لازم است به او منتقل می کنم."

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ورزشی فوتبال فرانسه دیدیه دشان پوگبا منچستریونایتد اولدترافورد تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با فاصله کم و تنها سه روز دیگر دوباره در لیگ‌برتر بازی داریم، بازی امروز دیگر برای ما تمام شده و باید برای دیدار بعد ریکاوری جسمی و ذهنی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از مصاف تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار کرد: سپاهان تیم پرمهره‌ای است که بازیکنان خلاقی دارد اما در بازی امروز و پس از پنالتی سپاهان، مقاومت ما شکسته شد، بعد از دریافت گل کمی بازتر بازی کردیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد. نمی‌خواهم در مورد پنالتی کارشناسی کنم اما برای ما در بازی با شمس‌آذر و استقلال خوزستان دو پنالتی کاملاً واضح گرفته نشد. این‌ها در بازی طبیعی و البته شاید هم شانس من است.

وی افزود: بازی تقریباً درستی ارائه کردیم. هدف‌مان در بخش اصلی جلوگیری از بخش‌های تهاجمی سپاهان بود که نسبت به اکثر تیم‌هایی که در ورزشگاه نقش‌جهان بازی کردند، به‌نظرم در بدنه‌ها کم‌تر به سپاهان موقعیت دادیم. کوبل داوری موقعیت‌های پنجاه پنجاه را برای تیم ما نگرفتند و پنالتی سخت‌گیرانه بر ضد ما گرفته شد. به عقیده من اخراج کمال کامیابی‌نیا در تقابل با هوادار نیز سخت‌گیرانه بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به‌نظر من این بازی کیفیت مدنظر دربی اصفهان را نداشت، با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال خوبی بازی کردیم. البته شاید این نوع بازی باب‌میل من نباشد اما دربی اصفهان می‌تواند باکیفیت‌تر از تقابلی که امروز برگزار شد پیش برود.

محمد ربیعی در پایان گفت: با فاصله کم و تنها سه روز دیگر دوباره در لیگ‌برتر بازی داریم. بازی امروز دیگر برای ما تمام شده و باید برای دیدار بعد ریکاوری جسمی و ذهنی را انجام دهیم. هفت بازی دیگر در لیگ‌برتر پیش‌رو داریم و امیدوارم در نهایت با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری را برای باشگاه ذوب‌آهن در لیگ‌برتر کسب کنیم.

کد خبر 745596

دیگر خبرها

  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست
  • الگری: از عملکرد کیه زا راضی هستم؛ در این مقطع از فصل، هر برد به اندازه دو برد ارزش دارد!
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟