Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@17:57:16 GMT

سه مدافع و سه مهاجم در لیست خرید گل محمدی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۰۴۱۳

سه مدافع و سه مهاجم در لیست خرید گل محمدی

خبرگزاری آریا- یحیی گل محمدی نام 6 بازیکن را به باشگاه اعلام کرده تا از میان آن ها باشگاه بازیکنان جدیدی را جذب کند.
به گزارش آریا، باشگاه پرسپولیس اگرچه در فصل نقل و انتقالات حضور فعالی داشت و توانست 7 بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی را جذب کند اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس خواهان جذب نفرات جدیدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی شجاع خلیل زاده و محرومیت عیسی آل کثیر باعث شده تا گل محمدی نیاز به جذب بازیکن جدید داشته باشد.
خبرهای دریافتی حاکی از آن است که رضا قوچان نژاد، امین قاسمی نژاد، مرتضی تبریزی، ایمان سلیمی، فرشاد فرجی و علی ابراهیمی نفراتی هستند که در لیست گل محمدی جای دارند. سه مدافع و سه مهاجم که باشگاه باید دو نفر از آن ها را جذب کند. خبرهای دریافتی باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که گویا بین این نفرات گوچی تمایل خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرده است.
سرخ های پایتخت با 7 خرید نقل و انتقالاتی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا رفتند و توانستند با اثربخشی همین بازیکنان و تجربه ستاره های سابق، به فینال این رقابت ها برسند. اما پیش از بازی نیمه نهایی، محرومیت عیسی آل کثیر تمام برنامه های یحیی گل محمدی برای لیگ بیستم را به هم ریخت و باعث شد تا قرمزپوشان دوباره به بازار نقل و انتقالاتی بازگردند. اگرچه آن ها تصمیم دارند تا با وکیل خود و مهاجم دزفولی به دادگاه عالی ورزش بروند اما زمزمه های جدی در کادرفنی این تیم، از خط زدن عیسی آل کثیر خبر می‌دهد. بازیکنی که تا فروردین 1400 نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و منطقی است که کادرفنی تصمیم بگیرد با سهمیه او، یک بازیکن لیگ برتری دیگر را بخرد. باتوجه به جدایی علی علیپور، کریستین اوساگوآنا و آنتونی استوکس، خرید یک مهاجم ضروری به نظر می‌رسد اما از سوی دیگر جدایی محمد نادری، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری (احتمالی) کمبود مدافع را نیز در این تیم به وجود آورده است.
نام گوچی همیشه در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده شده اما هیچگاه این انتقال عملی نشده است. این فصل گوچی مورد توجه تراکتور هم قرار گرفت اما درخواست 550 هزار دلاری او در کنار هزینه رضایت نامه سبب شد تا حضور او در جمع تی تی ها منتفی شود. باتوجه به محدودیت مالی شدید پرسپولیس، این خرید را چیزی شبیه به غیرممکن بود. با این حال منابع غیررسمی از تماس شخصی یحیی گل محمدی با این بازیکن خبر می‌دهند و شاید مهاجم تیم زووله، با حضور در فوتبال ایران فضای لیگ برتر را به کلی تغییر دهد.
گزینه بعدی پیمان بابایی است. مهاجم 26 ساله اهل تبریز در دو فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ آذربایجان داشت و فصل پیش هم با 5 گل به کفش طلای این لیگ رسید. او البته تحت قرارداد ماشین سازی است و برای جدایی باید رضایت این تیم را جلب کند و در غیر این صورت مثل بسیاری از فوتبالیست های دیگر، گذرش به کمیته تعیین وضعیت خواهد رسید. با این حال شایعات بسیار زیادی پیرامون حضور او در جمع سرخپوشان پایتخت وجود دارد و غیبت پیمان در تمرینات و بازی های ماشین سازی هم این شایعات را بیشتر و بیشتر کرده است.
رضا شکاری به صورت ناگهانی قرارداد را یک طرفه با تراکتور فسخ کرد و به همکاری یک ساله اش با پرشورها خاتمه داد. شکاری در حالی از سوی برخی رسانه ها گزینه خرید پرسپولیس شده که فصل ناامیدکننده ای را با تراکتور سپری کرد اما همچنان نمایش هایش به عنوان بازیکنی جوان در ترکیب ذوب آهن، در ذهن هواداران فوتبال مانده است. شکاری البته مهاجم نوک نیست و می‌تواند به عنوان مهاجم سایه و هافبک هجومی نقش آفرینی کند.
علیرضا آرتا همان فوتبالیستی است که در پایان لیگ هجدهم مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار داشت و نامش در لیست آخر برانکو به ایرج عرب هم بود اما جدایی ایوانکوویچ سبب شد تا هرگز پرسپولیسی نشود. حالا بار دیگر وی مورد توجه سرخ ها قرار گرفته اما نکته مهم این است که مدافع سابق تیم جوانان با گل گهر قرارداد بسته و جدایی اش کار مشکلی خواهد بود.
ایمان سلیمی، مدافع سابق تیم تراکتور که باوجود داشتن قرارداد همکاری اش با تراکتور را به پایان رساند، حالا برای خط دفاعی گزینه پرسپولیس شده است. با این حال به نظر می‌رسد رضایت نامه سلیمی برای فوتبال اروپا صادر شده و نمی‌تواند به این سادگی ها با پرسپولیس قرارداد ببندد. خود او نیز به حضور در فوتبال اروپا علاقه مند است.
شاهین طاهرخانی، مدافع سابق استقلال که امروز از این تیم جدا شد، یکی دیگر از بازیکنانی است که نامش در نزدیکی پرسپولیس شنیده می‌شود. طاهرخانی23 ساله است و فصل گذشته جزو مدافعان استقلال به شمار می‌رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سه مدافع سه مهاجم لیست خرید گل محمدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید