Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدری فرماندار اسلام آبادغرب گفت : همه گیری ویروس کرونا روز به روز در میان جامعه بشری درحال تکثیر و گسترش است وبا نفوذ خود جان انسان‌ها را مورد تهدید قرار میدهد وچه انسان هایی که امیدوار به زندگی درسال‌های متمادی بودند را بعنوان قربانی از خیل جمعیت انسانی گرفت و روانه سینه قبرستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : امروز استان کرمانشاه و از جمله مردمان شریف شهرستان اسلام آبادغرب بشدت در معرض خطر این ویروس خطرناک قرار دارند و روزانه علاوه بر بستری شدن افراد زیادی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تعدادی دیگر از شهروندان بر اثر مبتلا به ویروس این بیماری جان خود را از دست میدهند وخانواده هایشان عزادار می‌شوند.

حیدری افزود : امروز مسئولیت آحاد جامعه در مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیار خطیر و سنگین خواهد بود بطوری که هر خانه، مغازه و محل کار و فعالیت باید به پایگاهی بهداشتی برای مبارزه با این ویروس منحوس تبدیل شود تا با بکارگیری عزم جدی همگانی راه نفوذ آنرا بست و با تدبیر و هوشیاری برای حفظ سلامتی خود و دیگران تلاش کرد.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به تعطیلی دو هفتگی بازار اسلام آبادغرب وقدردانی از صبر و شکیبایی اصناف و بازاریان فهیم گفت: بازاریان عزیز باید این مهم را مد نظر داشته باشند که برای جلوگیری از اعمال محدویت‌ها در بازار و دوری از تعطیلی فعالیت‌ها، باید صاحب هر مغازه‌ای خود را موظف به رعایت پروتکل‌ها از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هم بوسیله خود و هم مشتریان بداند و آنرا به صورت جدی عملی سازند که قطعا همراهی و همکاری آنان باعث قطعی زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲ پایگاه انتقال خون شهرکرد و بروجن در شب‌های قدر

به گزارش خبرنگار مهر، حسین هاشمی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پایگاه‌ها از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد شب‌های قدر در شهرکرد و بروجن آماده خونگیری از مؤمنین روزه‌دار هستند.

وی افزود: پایگاه خونگیری شهرستان بن در شب نوزدهم و پایگاه خونگیری فارسان در شب بیست و سوم از ساعت ۲۱ تا ۱ بامداد آماده خونگیری از مردم روزه‌دار هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: تیم‌های سیاری خونگیری شب بیست و یکم از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برای خونگیری مردم مؤمن و روزه‌دار مستقر می‌شوند.

کد خبر 6065033

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲ پایگاه انتقال خون شهرکرد و بروجن در شب‌های قدر
  • فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان در شب‌های قدر
  • فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر
  • فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر
  • فعالیت ۶ پایگاه اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • فعالیت دانش‌بنیان در استان بوشهر به‌ یک فرهنگ تبدیل شده است
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • کشف ۶۴۵ کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی در اسلام آباد غرب
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر