Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:42:57 GMT

پیشرفت فیزیکی 99 درصدی 98 پروژه آبخیزداری لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۱۸۶۱

پیشرفت فیزیکی 99 درصدی 98 پروژه آبخیزداری لرستان

مجید سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: سال گذشته در حوزه آبخیزداری در لرستان ۹۸ طرح شروع به کار کرد که تا به امروز بخش بزرگی از آنها تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه تنها پنج پروژه از این تعداد فعلا تکمیل نشده است، افزود: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها نیز حدود ۸۰ درصد است بنابراین در مجموع میزان پیشرفت کلی این پروژه‌ها حدود ۹۹ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ابخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بیان کرد: برای تکمیل این طرح‌ها در مجموع ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

سپهوند با اشاره به اینکه امسال نیز به دنبال اجرای ۱۶ طرح بزرگ آبخیزداری در لرستان هستیم، تصریح کرد: این پروژه‌ها در حال حاضر در مرحله مناقصه قرار دارند که پس از مناقصه قرار است بیشتر این طرح‌ها تا پایان سال به بهره برداری برسند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برای تکمیل این طرح‌ها ۲۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان منابع طبیعی حوزه آبخیز پیشرفت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تمام توان برای تحقق فصل تحول اردبیل‌مان خواهیم کوشید

ایسنا/اردبیل در پیام استاندار اردبیل به‌مناسبت فرارسیدن سال نو، بر تلاش با تمام توان در سال ۱۴۰۳ برای تحقق فصل تحول اردبیل با راهبرد تکمیل زنجیره‌های توسعه و پیشرفت و برنامه‌های ویژه‌ای همچون تکمیل زیرساخت‌ها و ارتقای رشد اقتصادی تأکید شده است.

به گزارش ایسنا، در پیام سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل به مناسبت فرارسیدن سال نو آمده است:

هوالفتاح

ایام ز دیدار شمایند مبارک

نوروز بمانید که ایام شمایید

آغاز شمایید و سرانجام شمایید

بهار یعنی فصل تحول، آفرینش، رویش و دگرگونی به سوی رشد و طراوت و چه خوش موسمی است طلوع سال ۱۴۰۳ که بهار معنویت و طبیعت با یکدیگر هم‌هنگام شده‌اند برای نو شدن.

در سالی که به پایان رساندیم، همراه با تلخ و شیرین‌ها، کوشیدیم ضرب آهنگ پیشرفت استان را با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، حول محور گفتمان تحول، سرعت بخشیم؛ گفتمان تحولی که اکنون با کلیدواژه‌های آشنای #فصل_تحول و #زنجیره‌_های_توسعه_و_پیشرفت، تصویر روشن مسیر پیش‌روی دیارمان را نمایان کرده است.

بحمدالله در دومین سال سده جدید نیز در اقصی نقاط استان شاهد ادامه پیشرفت‌های جدی و اقدامات بنیادین در حوزه تکمیل زیرساخت‌ها، از جمله راه‌ها، صنایع، سدها و... بودیم که ان‌شاءالله با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های کهن‌سال و اساسی، مردم استان به مرور طعم شیرین آن را خواهند چشید، مردم بصیر و غیوری که باردیگر با حضور پرشکوه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حماسه پشت حماسه خلق کردند.

رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی در سال جدید با تاکید بر جهش تولید، این‌بار با نگاه ویژه به مشارکت مردم، تحقق ایران قوی را حکیمانه ریل‌گذاری فرمودند؛ ما نیز در سال جاری با تمام توان برای تحقق فصل تحول اردبیل‌مان با راهبرد تکمیل زنجیره‌های توسعه و پیشرفت و برنامه‌های ویژه‌ای همچون تکمیل زیرساخت‌ها و ارتقاء رشد اقتصادی خواهیم کوشید و امیدوارم با همت و مشارکت اهالی ولایی استان در راستای برآورده کردن انتظارات و مطالبات به‌حق‌شان و جبران عقب‌ماندگی‌ها خصوصاً در حوزه‌های اقتصاد، تولید و دانش‌بنیان، موفق باشیم.

این‌جانب، با شکرگزاری به خداوند منان که یک سال دیگر از عمر ما را در خدمت به این مرز و بوم مقدس قرار داد فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را به مردم عزیز استان تبریک می‌گویم و آرزومندم با مدد و نظر حضرت سبحان، بهار طبیعت و قرآن، قرین بهار دل‌هایمان باشد.

سید حامد عاملی - استاندار اردبیل

«نوروز ۱۴۰۳ خورشیدی»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد؛ پروژه‌ احیاء شده دولت سیزدهم
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود-خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت
  • با تمام توان برای تحقق فصل تحول اردبیل‌مان خواهیم کوشید