Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@13:04:45 GMT

واکنش ستاره سرخ ها به مصدومیت فن دایک

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۲۲۱۲

واکنش ستاره سرخ ها به مصدومیت فن دایک

جورجینیو واینالدوم هافبک لیورپول در واکنش به صدومیت فن دایک گفت : این بد ترین اتفاقی است که برای یک بازیکن می تواند اتفاق بیفتد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جورجینیو واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول می گوید که دوران مصدومیت فن دایک، دوران سختی برای اوست.

جورجینیو واینالدوم، هافبک لیورپول در مصاحبه جدید خود در مورد فن دایک و مصدومیت او، تیم ملی هلند و لیورپول صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واینالدوم در مصاحبه با VI گفت:

ویرجیل فن دایک با خواست و اراده خدا به میادین باز خواهد گشت. این دوران سختی برای او است. این بدترین چیزی است که یک بازیکن فوتبال می تواند تجربه کند، انگار در جهنم هستی. اما فکر می کنم ویرجیل بسیار قوی است. هر از چند گاهی تصویری صحبت می کنیم و این خیلی خوب است.

بازی های ملی؟ سه بازی ملی در پیش داریم و این انرژی گیر است اما به عنوان یک بازیکن فوتبال، فکر می کنم بازی کردن در بازی های بسیاری برای تیم ملی هلند، فوق العاده است. به عنوان یک باشگاه، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که بازیکنان کاملاً آماده و روی فرم از بازی های ملی بر می گردند. هر کسی که در تیم ملی هلند است، از این بازی های ملی خوشحال است. من اکنون حس بسیار خوبی دارم و بسیار آماده ام.

ما تازه در ابتدای فصل هستیم و نمی دانم که در ادامه وضعیت چگونه خواهد بود. پیامی از سوی لیورپول دریافت خواهم کرد؟ بله، این که باید آماده و روی فرم به تیمم برگردم! فقط همین.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: واینالدوم اخبار لیگ برتر انگلیس اخبار لیورپول لیگ برتر جزیره واینالدوم ویرجیل فن دایک فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی