Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:24:50 GMT

تغییر زمان پیش گشایش به آینده موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۲۲۶۷

تغییر زمان پیش گشایش به آینده موکول شد

محمود گودرزی معاون بازار سرمایه  در گفت و گو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگا ران جوان، در رابطه با تغییر ساعت پیش گشایش بازار سرمایه اظهار کرد:فعلا تغییری در زمان پیش گشایش ایجاد نشده و پیش گشایش همانند قبل از ساعت ۸:۳۰ تا ۹ است.

گودرزی افزود: ممکن است در آینده شاهد تغییر ساعت پیش گشایش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:از امروز day trading قابل انجام است.

بیشتر بخوانید

دو تصمیم جدید برای بازار سرمایه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس ایران پیش گشایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان جلسه باشگاه بارسلونا برای تعیین تکلیف آینده ژاوی بر روی نیمکت تیم برگزار شد.

ژاوی در هفته‌های اخیر چندین بار به‌صورت مستقیم اعلام کرده بود که قصد تغییر تصمیمش و ماندن در بارسلونا را ندارد اما در روزهای گذشته او نظر او کمی تغییر کرد و درنهایت در جلسه‌ای که چهارشنبه با دکو و سپس خوان لاپورتا برگزار شد، او تصمیمش را عوض کرده است.

طبق گفته موندو دپورتیوو لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی ماندن ژاوی و برخی برنامه‌های آینده باشگاه را اعلام می‌کند. با این حال رافا یوسته زودتر از لاپورتا در مصاحبه‌ای خبر ماندن ژاوی را تایید کرد.

او گفت:«ژاوی می‌ماند. او نظرش را تغییر داده و در باشگاه می‌ماند. او واقعا در اینجا خوشحال است. دکو و بقیه اعضای هیئت‌مدیره ۱۰۰ درصد به ژاوی اعتماد دارند. این موضوعی تضمین‌شده است. ما هرگز برای هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و گزینه اول‌مان برای فصل آینده خود ژاوی بود.

ژاوی می‌خواهد پروژه‌اش در بارسا را ارتقا دهد و برای اهداف بزرگ‌تری بجنگد. من مشتاق هستم ژاوی را در حال مربی‌گری در اسپاتیفای نوکمپ ببینم.»

دیگر خبرها

  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • بورس تغییر جهت داد
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد