Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: پنج مجموعه ورزشی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان مرکزی مهر و موم شدند.

به گزارش برنا از اراک  ، احسان فردوسی افزود: براساس دستورالعمل ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی تمامی مجموعه‌های ورزشی به دلیل شیوع این بیماری تعطیل هستند و تا کنون بخشنامه جدیدی مبنی بر بازگشایی ورزشگاه‌ها به اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: ۱۲ تیم مشترک با نمایندگان اداره ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس اماکن و سازمان‌های مردم نهاد به صورت شبانه‌روزی فعالیت مجموعه‌های ورزشی را زیرنظر دارند و در صورت بازگشایی و تخطی از مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان حتی مهروموم می‌شوند.

وی ادامه داد:همچنین در بازرسی‌های انجام شده بنر و برچسب تعطیلی مجموعه‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سردر ۱۰ ورزشگاه نصب شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی اماکن ورزشی احسان فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، با برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستایی منطقه مهران رود و میدان چای به همت هیأت سوارکاری تبریز و بخش باسمنج در راستای ترویج فرهنگ سنتی اسب سواری، هیأت چوگان استان صبح چهارشنبه مسابقه چوگان برگزار کرد.

چوگان بازان تبریز در پارک باغشمال جنب اداره پست مرکزی تبریز با استقبال شهروندان مسابقه برگزار کردند.

در پایان این مسابقه با حضور رشید شه شهی رئیس هیأت چوگان و دیگر مسئولین شهری به نفرات برتر و عوامل اجرایی مسابقه حکم و جوایز اهدا شد.

گفتنی است، برنامه زمانبندی این نمایشگاه به ترتیب ذیل می‌باشد؛

روز دوشنبه استعداد یابی و پونی کلاپ

روز سه شنبه بازی چوگان بازان استان

روز چهارشنبه پارادرساژ

روز پنجشنبه شوی سواره

روز جمعه شوی دستگردان و سیلمی

لازم به ذکر است، این برنامه با همکاری فرمانداری شهرستان تبریز، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، اداره ورزش و جوانان بخش باسمنج، بخشداری بخش باسمنج، شهرداری منطقه ۳ تبریز، سازمان میادین، هیأت سوارکاری استان، هیأت سوارکاری شهرستان تبریز، هیأت سوارکاری باسمنج، باشگاه‌های سوارکاری استان و هماهنگی غلامحسن دال در حال برگزاری است.

کد خبر 6080546

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب