Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رمضان زاده مربی دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما مربیان خوب دو و میدانی داریم که باید به آن‌ها بها بدهیم. همچنین برای وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی در شرایط کرونایی سخت است که اردوی خارجی برای ورزشکاران تدارک ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به نظرم بهترین کار این است که فدراسیون دو و میدانی سمیناری برای مربیان برگزار کند و از آن‌ها حمایت کند. اگر از مربیان داخلی برای دوندگان استفاده کنیم در آن صورت هزینه‌ها کاهش می‌یابد. مطمئن باشید که سطح فنی مربیان ما از خارجی‌ها پایین نیست و اگر مربیان مطرح خارجی هدایت ورزشکاران را برعهده بگیرند، آن‌ها ماهیانه ۸ الی ۱۰ هزار دلار می‌گیرند.

افزایش سهمیه های المپیک به نفع دو و میدانی است 

رمضان زاده گفت: صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی باید دوندگانی که می‌توانند ورودی المپیک بگیرند حمایت کند و پتانسیل در دو و میدانی وجود دارد تا ورودی‌های بیشتری را بگیریم. اگر سهمیه‌های المپیک دو و میدانی بیشتر باشد به نفع ما خواهد بود.

مربی دو و میدانی بیان کرد: دو و میدانی به خاطر اینکه تماشاگر و حامی مالی ندارد مظلوم واقع شده است. استعداد‌های زیادی در دو و میدانی وجود دارد، اما ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اصول خود را دارد و مربی و ورزشکار باید این قوانین را رعایت کنند. علاوه بر این فدراسیون دو و میدانی هم باید از مربیان و ورزشکاران حمایت کنند.

او افزود: من از صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی درخواست می‌کنم که به مربیان داخلی بها بدهد. هر زمانی که مسابقات آموزش و پرورش برگزار می‌شد خیلی از استعداد‌ها در این رقابت‌ها شکوفا می‌شدند. علاوه براین دیگر مسابقات دو و میدانی آموزشگاهی برگزار نمی‌شود و همین موضوع کار را برای مربیان داخلی سخت کرده است. همچنین تقاضا می‌کنم که فدراسیون دو و میدانی با آموزش و پرورش همکاری ۲ جانبه داشته باشد تا مربیان از طریق برگزاری مسابقات بتوانند استعداد یابی کنند.

مربی دو و میدانی در پایان گفت: صیامی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی به تازگی کار خود را آغاز کرده است و امیدوارم او  بتواند در این آزمون سخت موفق شود.

بیشتر بخوانید

صیامی: درباره مربی آمریکایی حدادی تصمیم می گیریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی دو و میدانی مربیان داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی، اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین شد.

وی بیان کرد: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده، لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار‌ و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب‌ دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان کرد: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کارها و رفع مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان