Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@04:12:30 GMT

آمريکا تحريم هاي بيشتري عليه سوريه وضع کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۴۳۸۳

آمريکا تحريم هاي بيشتري عليه سوريه وضع کرد

خبرگزاری آریا- وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه مقامات، نهادها و شخصیت های حامی نظام سوریه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت آمریکا روز دوشنبه در ادامه اقداماتش علیه سوریه شماری از مسئولان، نهادها و شخصیت هایی را که حامی نظام سوریه هستند، در لیست تحریم های خود علیه این کشور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دور جدید تحریم ها تازه ترین تلاش های واشنگتن برای تحت فشار قرار دادن نظام سوریه است.
در همین راستا، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات ارتش سوریه ، اعضای پارلمان و نهادهای وابسته به دولت و همچنین افراد سوری و لبنانی را به اتهام تلاش برای احیای بخش نفت سوریه تحریم کرده است.
طبق این بیانیه ایالات متحده 8 شخص و 11 نهاد سوری از جمله شرکت های بخش نفت رژیم سوریه را تحریم کرده است.
استیون منوچن، وزیر خزانه داری آمریکا گفت: "وزارت خزانه داری مصمم است که به فشار اقتصادی خود علیه نظام سوریه و حامیان آن ادامه دهد."
در این بیانیه افزوده شده است: "اقدام فوق الذکر پنجمین دور اقدامات مربوط به سوریه توسط وزارت خزانه داری آمریکا از زمان اجرای کامل مفاد قانون سزار برای حمایت از غیرنظامیان در سوریه در سال 2019 است."
در 17 ژوئن ، آمریکا "قانون سزار" را علیه 39 شخص و نهاد مرتبط با نظام سوریه، اجرایی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا تحریم خزانه داری آمریکا وزارت خزانه داری نظام سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌شود، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

به گزارش تسنیم، ایالات متحده آمریکا در تاریخ 30 فروردین ماه، مجوز عمومی 44 که معاملات مربوط به عملیات بخش نفت یا گاز در ونزوئلا را مجاز می‌کرد، منقضی دانست. به منظور اجرای یک فرایند منظم پس از انقضای مجوز عمومی 44، ایالات متحده یک مجوز 45 روزه را صادر می‌کند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری همچنین اعلام کرد که درخواست‌ مجوزهای خاص را برای ادامه فعالیت‌ها به صورت موردی بررسی خواهد کرد.

مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شدتعیین تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • وزارت خارجه سوریه: وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران