Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران قرار است از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه ۲۲ آبان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین برود. «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی ایران در آستانه این دیدار در گفت و گو با یک سایت بوسنیایی اظهار داشت: ایران کشوری بسیار مهمان‌نواز است.   هرکسی که فقط یک روز در ایران حاضر باشد، بدون شک این حرف را می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران در کنار ژاپن بهترین تیم‌های آسیا هستند. رده‌بندی فیفا این ادعا را تایید می‌کند. فوتبال ایران هر سال پیشرفت می‌کند و باعث افتخارم است که هدایت این تیم را برعهده دارم.

اسکوچیچ درباره مدرسه فوتبال رییکا کرواسی گفت: از چندین دهه گذشته باشگاه رییکا مدرسه فوتبال مشهوری داشته است. من هم پرورش‌یافته این مدرسه هستم و در کنار بازیکنان مشهوری بازی کردم.

اسکوچیچ در ادامه درباره حضورش در لیگ اسپانیا نیز گفت: اولین بازیکن کرواسی بودم که به لیگ اسپانیا رفتم و به لاس پالماس ملحق شدم. اگرچه فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی در نهایت به دسته پایین سقوط کردیم.

سرمربی ایران درباره آغاز کار مربیگری با تیم شهر زادگاهش گفت: در ابتدا با «الویس سکوریا» کار مربیگری را آغاز کردم. در ادامه در کشورهای کویت، ایران، عربستان، کرواسی و اسلوونی مربیگری کردم. در ابتدای مربیگری‌ام فلسفه «ایویتسا اوسیم» اسطوره یوگسلاوی را دنبال کردم. به عنوان یک مربی مبتدی شیوه او را تقلید کردم. می‌خواهم با اوسیم در دیدار با بوسنی ملاقات داشته باشم البته می‌دانم او وضعیت جسمانی خوبی ندارد که برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.

اسکوچیچ درباره تیم ملی بوسنی گفت: نیاز نیست درباره بازیکنان بزرگی چون «ادین ژکو» و «میرالم پیانیچ» حرف بزنم چون بازیکنانی جهانی هستند. همیشه تیم ملی بوسنی بازیکنانی در سطح اول جهان داشت. آرزو می‌کنم تیم ملی بوسنی در تمام بازی‌های پیش‌رو برنده باشد به غیر از بازی با ایران.

برچسب‌ها تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوسنی و هرزگوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوسنی و هرزگوین تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوسنی و هرزگوین اخبار کنکور تیم ملی بوسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!

عصر ایران - چند هفته قبل، سه فروند هواپیمای ترابری اردنی، مقداری غذا از آسمان روی غزه ریختند و کلی عکس و فیلم منتشر کردند که ایهاالناس! ما حامی فلسطین هستیم و این هم نشانه اش!
البته بسیاری از چترها در دریا فرود آمدند و چندین نفر که برای گرفتن غذا به دریا زده بودند، غرق شدند و جان دادند.

حالا همان اردن حامی مردم غزه، در شبی که موشک ها و پهپادهای ایرانی به سمت اسرائیل می رفت تا کسانی که مردم غزه را این چنین درگیر جان و نان کرده اند تنبیه کنند، تمام قد در کنار اسرائیل ایستاد و به رهگیری پرتابه ها پرداخت تا مبادا به هدف برسند.

مدال طلای ریاکاری را باید به حکومت اردن داد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • (تصاویر) بارش برف در پایتخت بوسنی و هرزگوین
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)