Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:57:22 GMT

اهدای ۷۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند کهریزک

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۴۸۸۵

اهدای ۷۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند کهریزک

مدیر آموزش‌وپرورش کهریزک از مشارکت بخشداری و خیرین در تهیه تبلت دانش‌آموزی برای دانش آموزان نیازمند این منطقه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا افضلی نیا مدیر آموزش‌وپرورش کهریزک با اعلام این خبر افزود: با همکاری بخشداری کهریزک توانستیم 400 دانش‌‎آموز بی‌بضاعت منطقه را شناسایی کرده و توانستیم در مرحله اول طرح میز مهربانی تعداد70 تبلت به دانش‌آموزان نیازمند تقدیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نباید هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات از تحصیل محروم بماند، اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با خیرین مبلغی بالغ‌بر 400 میلیون تومان جمع‌آوری‌ شده است که با مشارکت بخشداری و کمک تولیدکنندگان الباقی دانش آموزان نیازمند منطقه نیز در مراحل بعدی صاحب تبلت یا گوشی هوشمند خواهند شد.

اجرای طرح "نذر هوشمند" برای تهیه تبلت دانش‌آموزان مناطق محروم کشورراهکار تأمین تبلت و گوشی برای 3.5 میلیون دانش‌آموز چیست؟!طرح 2 فوریتی مجلس برای تهیه 3 میلیون تبلت دانش‌آموزی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این طرح دانش آموزان یک روز نقش تمام عوامل اجرایی مدرسه را برعهده گرفتند و به عنوان معلم سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

تقویت حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه همکاری و کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس بین دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • اهدای مدال برای رهایی
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟