Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:09:04 GMT

آبادانی و عمران اولین قدم ملانوری

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۵۴۸۸

آبادانی و عمران اولین قدم ملانوری

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت اعتباری شهرداری‌های استان، پیشنهادات و راهکارهایی را به منظور ایجاد اعتبارات دائمی و پایدار برای شهرداری‌ها ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حمید ملانوری در جلسه کاری معاون و مدیران کل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان را طی ۲ سال گذشته بسیار مطلوب خواند و اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه‌ها با قوت و قدرت ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم نظارت فنی و تخصصی بر اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و افزود: نظارت فنی و تخصصی باید توسط کارشناسان و متخصصان زبده و کاربلد مرتبط صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت اعتباری شهرداری‌های استان، پیشنهادات و راهکارهایی را به منظور ایجاد اعتبارات دائمی و پایدار برای شهرداری‌ها ارائه کرد.

وی به کمیسیون ماده ۱۰۰ و وظایف آن نیز اشاره و تصریح کرد: باید با نظارت کامل بر عملکرد آن در همه مناطق استان، از ساخت و سازهای خارج از چارچوب و توسعه‌های غیرقانونی جلوگیری شود.

ملانوری، ورودی و خروجی شهرها و روستاهای استان را در ایجاد نشاط اجتماعی و رفاهی شهروندان موثر خواند و تاکید کرد: در اجرای مبلمان شهری و فضاسازی‌ها باید از نظرات کارشناسی اهل فن استفاده شود.

وی تبادل تجربیات بین شهرداران را در این زمینه موثر دانست و گفت: شهرداران می‌توانند طی نشست‌هایی با همتایان خود در مناطق مختلف استان از اطلاعات و تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار داشت: بهره‌برداری از ظرفیت شهرداران استان‌های همجوار از طریق سفر به این مناطق نیز می‌تواند راهکاری برای ارتقای سطح دانش و اطلاعات شهرداران باشد.

وی با اشاره به حوزه گسترده معاونت عمرانی و تعدد پروژه‌های این مجموعه در دفاتر مختلف، استمرار نشست‌ها و بررسی موردی موضوعات مرتبط با هر دفتر را خواستار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این نشست به تشریح اقدامات و برنامه‌های حوزه کاری خود پرداخت و از طرح‌ها و پروژه‌هایی گفت که طی ۲ سال گذشته در دستور کار مجموعه قرار گرفته و با جدیت دنبال شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قدم آبادان ملانوری خراسان جنوبی شهرداری ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کریمدادی با اشاره به پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در استان گفت: از این مبلغ ۴۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  به حساب دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان به صورت مستقیم واریز شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۶۳ درصدی دارد.

وی افزود: از این مقدار ۲۵۲ میلیارد تومان  به حساب شهرداری‌ها، ۱۳۷ میلیارد تئمان به حساب دهیاری‌ها، ۱۲ میلیبارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب روستا‌های فاقد دهیاری و ۴۴ میلیاردو ۸۰۰ میلبیون تومان  به حساب اداره کل امور عشایر استان واریز شده است.

کریمدادی با بیان اینکه ۱۷۷ میلیارد تومان بابت مالیات سلامت به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شده است عنوان کرد: همچنین ۲۰ میلایرد و ۸۸۸ میلیو نتومان  در خصوص بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به حساب ۱۰ شهرداری استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور موظف است هر ماه ۱۰ درصد از سهم عوارض ماده (۲۶) قانون مالیات بر ارزش افزوده را به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور واریز می‌کند اظهار کرد: از این محل نیز ۸۶ میلیارد تومان اعتبار به صورت غیرمستقیم به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز شده است.

او با اشاره به در حال ساخت بودن المان (نماد) ورودی بازار بیرجند ادامه داد: درخواست ما از شهرداری این است که در لوح افتتاح حک شود که این المان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده ساخته شده تا بازاریان و کسبه اثر پرداخت مالیات خود را مشاهده کنند.

دیگر خبرها

  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه