Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به دنبال درخواست رئیس کمیته امداد از رئیس بنیاد مستضعفان برای مساعدت در پروژه تکمیل مسکن مددجویان این نهاد، سید پرویز فتاح دستور داد تا ۱۰۰ هزار تن سیمان رایگان برای تکمیل ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و بوشهر از سوی بنیاد مستضعفان به این نهاد واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص اهدای ۱۰۰ هزار تن سیمان به کمیته امداد گفت: سیمان تخصیص داده شده از سوی بنیاد مستضعفان به منظور کاهش فشار اقتصادی و مساعدت به مددجویان در احداث واحد‌های باقی مانده طرح تکمیل ۱۷ هزار واحد مسکن مددجویی به کمیته امداد تحویل می‌شود.

فتاح با اشاره به سیاست بنیاد مستضعفان برای حمایت از پروژه‌های احداث مسکن برای اقشار کم درآمد افزود: کارخانه‌های سیمان بنیاد مستضعفان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به صورت رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح و حوادث طبیعی تخصیص دادند و در آینده نیز از ظرفیت آن‌ها برای کمک به احداث مسکن برای اقشار کم درآمد استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن در کشور با توجه به گرانی‌های اخیر خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان تلاش می‌کند، گرانی‌های اخیر مانع از توقف پروژه‌های تامین مسکن محرومان نشود و تعهدات گذشته، در بازه زمانی تعیین شده به محرومان تحویل داده شود.

بر اساس دستور صادر شده، ۴۲ تن سیمان به استان کرمان، بیش از ۳۷ تن به استان کرمان، ۲۰ تن به خراسان جنوبی و بیش از ۷ تن سیمان رایگان نیز به استان بوشهر اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی بنیاد مستضعفان کمیته امداد تن سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد