Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حصیبی کارشناس دو و میدانی  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ویروس کرونا باعث شده است که ورزش سراسر دنیا از جمله ورزش کشورمان تحت تاثیر قرار بگیرد. علاوه بر این، شرایط خاصی در دو و میدانی کشورمان حکمفرما است. بعد از پایان دوره ریاست کیهانی در فدراسیون دو و میدانی مدت زیادی خارج از قانون انتخابات، این فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چقدر هم سرپرست دو و میدانی قوی هم باشد در نهایت نمی‌تواند برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد.

حصیبی بیان کرد: صیامی که در دوره قبلی دبیر فدراسیون دو و میدانی بود به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. البته صیامی چالش‌هایی برای اداره امور فدراسیون دو و میدانی دارد. متاسفانه وزارت ورزش به دو و میدانی توجه ویژه‌ای نمی‌کند و اگر به مسئولان ورزش بگویید که چند فدراسیون ورزشی داریم اذعان می‌کنند که ۵۱ فدراسیون در کشورمان داریم. همچنین فدراسیون دو و میدانی به طور اساسی و بنیادی متفاوت‌تر از سایر فدراسیون‌ها است. در مسابقات المپیک ۱۴۱ مدال در دو و میدانی توزیع می‌شود که در هیچ رشته ورزشی به این صورت نیست.

استعدادیابی در دو و میدانی مسئله مهمی است 

او افزود: تعدد رشته‌های ورزشی و تنوعی که در مواد مختلف دو ومیدانی وجود دارد باعث می‌شود کار سخت‌تر شود. در ابتدا ما در دو و میدانی به یک درآمد بالا نیاز داریم، اما وزارت ورزش بودجه کمی به این رشته ورزشی می‌دهد. به نظرم کادر مربیان دو و میدانی باید کار بلد، با تجربه و توانمند باشند، اما متاسفانه چنین مربیانی نداریم. مربیان کاربلد در دوره قبلی فدراسیون دو و میدانی خانه نشین شدند و از این رشته ورزشی دور هستند.

کارشناس دو و میدانی بیان کرد: انتخاب نخبه‌ها و استعداد یابی مسئله مهم در دو و میدانی هستند که این موضوع باید در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد که در این چند سال از ۸۰ میلیون جمعیت کشورمان  فقط ۷۰، ۸۰ نفر در مسابقات دو و میدانی آموزش و پرورش شرکت می‌کنند. به هر حال صیامی افق روشنی را نمی‌بیند.

حصیبی گفت: دو و میدانی در روز‌های ناراحت کننده‌ای به سر می‌برد و به نوعی این رشته ورزشی بیمار است و اگر کسی باشد که بیماری دو و میدانی علاج کند در آن صورت دست آن فرد را می بوسم. 

بیشتر بخوانید

صیامی: درباره مربی آمریکایی حدادی تصمیم می گیریم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی فدراسیون دو و میدانی دو و میدانی رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند