Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، به همراه نامزدش، جورجینا رودریگز، یک گربه از نژادی خاص دارد. به نظر می‌رسد که این گربه هم در خانه رونالدو زندگی لاکچری‌واری را تجربه می‌کند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به تازگی نامزد کریستیانو رونالدو تصویری از نوع پوشش و جایی که گربه‌ی او در آن می‌خوابد را منتشر کرده که مشخص است یک تخت خواب لاکچری برای این گربه در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این گربه که همراه با کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش زندگی می‌کند، “په په” است. پپه در اصل گربه‌ی جورجینا رودریگز است و در خانه کریستیانو رونالدو زندگی می‌کند و به نظر می‌رسد که مانند خودِ رونالدو سایر اعضای خانواده‌اش زندگی شیکی را تجربه می‌کند!

این گربه از نژاد اسفینکس است که به آن‌ها اصطلاحا گربه‌ی بی مو هم گفته می‌شود. این گربه بارها در کنار کریستیانو رونالد‌و و نامزدش در شبکه های اجتماعی دیده شده و بسیاری از کاربران معتقد بوده‌اند که این گربه چهره‌ای ترسناک و خشن دارد!

در زمانی که کریستیانو رونالد‌و به علت ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه بود، جورجینا رودریگز با انتشار تصویری از این گربه بی مو، چهره‌ی اخمو و نسبتا ترسناکی از آن را در دوری از فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس به نمایش گذاشت!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو جورجینا رودریگز یوونتوس تیم فوتبال یوونتوس جورجینا رودریگز فوق ستاره پرتغالی یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏

به گزارش "ورزش سه"، اریک کانتونا، یکی از کاریزماتیک‌ترین ‏ستاره‌هایی که دنیای فوتبال به خود دیده، این روزها در حال برگزاری ‏یک تور بین‌المللی است. ‏

تور بین‌المللی کانتونا در 57سالگی با فوتبال بی‌ارتباط است. کانتونا که ‏هواداران منچستریونایتد از او با لقب "کینگ اریک" یاد می‌کنند این ‏روزها به عنوان خواننده روی صحنه می‌رود. کانتونا به زودی در شهر ‏لندن برای دوست‌دارانش خوانندگی خواهد کرد. ‏

اریک کانتونا که در سال 1997 با فوتبال خداحافظی کرده تابستان ‏گذشته ورودش به دنیای موسیقی را با انتشار یک تک‌آهنگ اعلام ‏کرد. او درباره علت رو آوردن به موسیقی گفته بود:" موسیقی همیشه ‏جزئی از زندگی من بوده. همیشه و در هر حالتی به موسیقی گوش ‏می‌دهم و عاشقش هستم. چرا بعد از این همه سال به فکر اجرای ‏موسیقی افتادم؟ جوابش ساده است، چون تا حالا وقتش را ‏نداشتم". ‏

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)
  • کشف تصادفی یک توانایی حیرت‌انگیز در زنبورها؛ زندگی زیر آب!
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم