Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تأمین تهران بزرگ در نشست شورای معاونان این اداره اظهار کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف و از جمله بازنشستگان و سالمندان اغلب غیرحضوری است و در شعب و کارگزاری‌ها نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌های بیمه‌ای بازنشستگان؛ در شرایط خاص کرونایی از طریق خدمات غیرحضوری انجام می‌شود. سازمان تأمین اجتماعی تلاش دارد ارائه خدمت به بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه‌شدگان را در کمترین زمان ممکن و به صورت غیرحضوری انجام دهد.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ روند صدور حکم بازنشستگی را کمتر از یک ماه دانست و افزود: متأسفانه بعضا اعلام ترک کار از سوی کارفرمایان، جمع‌آوری سوابق بیمه‌ای، اجرای رأی کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور و پرداخت بدهی از سوی کارفرمایان، آرای دیوان عدالت اداری و تعطیلی کارگاه‌ها موجب می‌شود صدور حکم بازنشستگی غیرمتعارف شود.

امیری‌گنجه اجرای طرح ۳۰۷۰ را کاری تحول‌گرا و اثرگذار در مناسبات و توسعه خدمات حضوری سازمان تأمین اجتماعی دانست و افزود: کاهش مراجعان، در یافت خدمت در حداقل زمان از اثرات و ارتقای رضایتمندی مخاطبان این طرح ملی خواهد بود.

وی تأکید کرد: بسیاری از خدمات سازمان تأمین اجتماعی که حضوری انجام می‌گرفت، در راستای این طرح هم‌اکنون به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد. خدماتی از قبیل مشاهده حکم افزایش سالیانه، مشاهده فیش حقوقی صدور گواهی حقوقی مستمری‌بگیران مشاهده حساب و نحوه مبلغ مستمری بازنشستگی را می‌‎توانند از طرح‌هایی دانست که به ثمر نشسته و موجبات رضایتمندی اقشار مختلف مردم را فراهم کرده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ مهم‌ترین دغدغه بازنشستگان و سالمندان را مسائل اقتصادی، تکریم، بیمه تکمیلی و عدم بکارگیری از تجربیات آن‌ها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با همت و تلاش‌های بی‌شائبه مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، مستمری این عزیزان طی سال جاری دو بار افزایش یافت.

وی یکی از گله‌مندی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی را داشتن سابقه بالا و دریافت مستمری حداقلی برشمرد و گفت: پس از ۱۲ سال متناسب‌‍سازی حقوق مستمری‌بگیران که یکی از مهمترین مطالبات این عزیزان بوده در هفته تأمین اجتماعی سال ۱۳۹۹ با پیگیری‌های مستمر و چندین ماهه تیم مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی و با مشارکت نمایندگان تشکل‌های بازنشستگی بر مبنای سابقه بیمه‌پردازی و دستمزد مشمول کسر حق بیمه (عدالت بیمه‌ای) به ثمر رسید.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش اداره کل غرب را ۳۵۴ هزار نفر دانست و تصریح کرد: این آمار نشان می‌دهد نسبت شهریور به خرداد امسال یک درصد افزایش پیدا کرده است و تعداد بازنشستگان اصلی و تبعی این اداره کل ۶۰۴ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید

افزایش حقوق بازنشستگان در گرو تشکیل جلسه شورای عالی کار/ حقوق کارگران بازنگری می‌شود؟

فعال شدن سامانه متمرکز مستمری‌های تأمین اجتماعی از آبان ماه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مستمری بگیران تأمین اجتماعی حق بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی مدیر کل تأمین اجتماعی غرب سازمان تأمین اجتماعی تهران بزرگ بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

وی با اشاره به احکام افرادی که حکم بازنشستگی‌شان را بر اساس رتبه‌بندی گرفته‌اند اما در اعتراضات رتبه آنها تغییر کرده است، افزود: به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

فرهادی گفت: بازنشستگانی که از صندوق تأمین اجتماعی بازنشستگی را دریافت می‌کنند این افراد بر اساس آخرین حکم شأن، صندوق بازنشستگی آن را مورد توجه قرار می‌دهد و اسناد این افراد را در حال بررسی هستیم که اگر کسوراتی دارد تأمین کنیم.

کد خبر 6081881 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟