Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بقعه متبرکه امامزادگان سیدالسادات گلپایگان یکی از آثار تاریخی ارزشمند در قلب شهر گلپایگان است، اظهار داشت: شکاف و ترک‌هایی در صحن امامزاده سیدالسادات، تربت‌خانه، دیوارها و سقف حسینیه ایجاد شده است که احتمال خطر ریزش و آسیب جانی برای زوار را دارد و بر این اساس عملیات تخریب و بازسازی حسنیه امامزاده سیدالسادات آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازسازی حسینیه امامزاده سیدالسادات در مدت یک ماه با پیش‌بینی ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود، افزود: در صورت تأمین اعتبار زیباسازی حسینیه نیز انجام خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: عملیات استحکام سازی تربت خانه و بقعه متبرکه امامزادگان سیدالسادات گلپایگان نیز در دستور کار اوقاف است.

گفتنی است، بقعه متبرکه امام زاده سیدالسادات گلپایگان مربوط به قرن هشتم هجری است که سه تن از فرزندان امام موسی کاظم (ع) به نام‌های امامزاده اسحاق، امامزاده منصور و امامزاده رضا و همچنین امامزاده یحیی فرزند امام علی نقی (ع) در آن مدفون هستند، این اثر تاریخی ارزشمند سال ۱۳۴۶ هجری شمسی به شماره ۶۴۲ در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد.

کد خبر 5065020

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و وقف آثار تاریخی امامزاده بقاع متبرکه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا قزوین لیگ برتر فوتبال ایران مشهد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر انقلاب، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان