Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@16:03:45 GMT

به جای رقص قلم پاسخگوی نتیجه تکرارتان باشید

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۷۷۴۶

به جای رقص قلم پاسخگوی نتیجه تکرارتان باشید

شما به جای این ذوق زدگی های پوشالی و زحمت دادن به قلمتان برای کم کاری و فشلی و فرسودگی دولت متبوعتان که با تکرار شما بر سر کار آمد و وضعیت کنونی را باعث و بانی شده است باید پاسخگو باشید؛ چرا که شرایط کنونی کشور محصول بی تدبیری و عدم کارایی دولتمردان پیر تاجری است که سال ها آنچه خود داشتند ز بیگانه تمنا می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ شهید آوینی در نقدی که بر فیلم مادر علی حاتمی نوشت جمله طنزآلود تلخی دارد که این روزها بیشتر آن را درک می‌کنیم. «نمی‌دانم آن آشی که در سفارت انگلیس پخته بودند چه معجونی بود که همه را آش خور کرد، الا روزه دارها.»

سید شهیدان اهل قلم به درستی به چربی و شیرینی لقمه های حرام وسوسه انگیز سفره معاویه صفتان اشاره نمود که دل و دین و پای بسیاری خواص را در کشور ما لرزاند و متعاقب آن سر از ناکجا آباد اعتقادی درآوردند.

حال حکایت عده ای از اصلاح‌طلبان ما شده است؛ که در سال های نه چندان دور خود از بدنه نظام بودند و بعضاً چهره‌های موجه مذهبی به خود گرفته بودند، ولی نان وکالت در جمهوری اسلامی هم به کامشان خوش نیامد و سر درون دیگ آش بعضی ها بردند و وقتی بیرون آوردند دیگر آن افراد سابق نبودند.

شاید بسیاری از مردم خاطرات تلخ مجلس ششم و تحصن و خروج از حاکمیت تعدادی از وکلای مجلس و در راس آن  محمد دادفر، فاطمه حقیقت جو و حسین لقمانیان را از یاد برده باشند که تندروی و حمله به ارکان نظام آنها به جایی رسید که قوه قضاییه حکم بازداشتشان را صادر کرد. ولی با تدبیر مقام معظم رهبری جلوی اجرای حکم آنها گرفته شد.

محمد دادفر یکی از بانیان تحصن نمایندگان مجلس ششم و از اولین مستعفیان در اعتراض به رد صلاحیت‌ها بود که نامش بر تارک امضا کنندگان، نامه ننگینی است که با زیر سوال بردن ارکان اصلی نظام، رهبر جامعه را به نوشیدن جام زهر دعوت کرد.

ظهور و بروز این ورشکستگان سیاسی با اظهارنظرهای ساختار شکنانه در هوای انتخابات دور از ذهن نیست. خواه می خواهد انتخابات شورای شهر باشد، خواه ریاست جمهوری آمریکا.

با پیروزی جو بایدن قبله نمای آمال برخی افراطیون اصلاح طلب دوباره برخی از آقایان شانه به زلف کم پشت زده و تریبون اختیار کرده و از هول حلیم داخل دیگ افتادند و برای احیای برجام نافرجام مثال هایی زدند که «از قیاسش خنده آمد خلق را.»

دادفر در اظهار نظری تامل برانگیز بیان داشته است که ما با صدام و طالبان و عربستان کنار آمده و صلح کرده ایم و در ادامه نسخه صلح با آمریکا را پیچیده و بیان نمود شهادت سردار سلیمانی را بهانه ی بستن درهای کشور نکنیم.

آقای دکتر! حافظه تاریخی شما را چه شده سخن راهبردی خمینی کبیر را از یاد برده اید که فرمود:« اگر از صدام بگذریم، اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت های امریکا بگذریم از ال سعود نخواهیم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و ال سعود برطرف خواهیم کرد.» و اکنون به دستور همان پیر روشن ضمیر بغض و کینه انقلابی مان را در سینه نگه داشته ایم.

جناب خروج! سوادتان نم کشیده که فرق بین قطعنامه و آتش بس و صلح را نمی دانید یا خود را ملزم کرده اید که در هر شرایطی از قافله مهمل بافان عقب نمانید؛ برای شما که وکیل مردم بوده و دوباره سودای آن را به سر دارید انتخاب و اظهار چنین واژگانی بعید است.

جمله شهادت سردار سلیمانی را ناموسی نکنید با اندکی تغییر در سیاهه شما هویدا شده است. باید خدمتتان عرض کنیم که اتفاقاً بحث کاملاً ناموسی است؛ چرا که همین دموکرات هایی که بسیار به سمبلشان شبیه هستند داعش را پدید آوردند و قصدشان وطن و ناموس ما بوده و هست.

آیا حاضرید درب حیاطتان را به روی آشوبگران باز کنید.

ذوق زدگی و رقص دلدادگان غرب را یک بار در خیابان دیدیم برای هفت پشتمان کافی است. هر کسی افسار امور ایالات متحده را به دست بگیرد برای ما مهم نیست و آدم عاقل می داند که جنگ با دشمن نقابداری که پنجه چدنی اش را زیر دستکش مخملی پنهان کرده سخت تر از دشمن عیان قمارباز خواهد بود.

شما به جای این ذوق زدگی های پوشالی و زحمت دادن به قلمتان برای کم کاری و فشلی و فرسودگی دولت متبوعتان که با تکرار شما بر سر کار آمد و وضعیت کنونی را باعث و بانی شده است باید پاسخگو باشید؛ چرا که شرایط کنونی کشور محصول بی تدبیری و عدم کارایی دولتمردان پیر تاجری است که سال ها آنچه خود داشتند ز بیگانه تمنا می کردند.

نیما دشتی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی آر تی عربی، بشار اسد در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت آمریکا در رأس غرب از درگیری بین فلسطین و اسرائیل بهره می‌برد و هرج و مرج روزافزون را زیر نظر دارد. 
رئیس جمهور سوریه گفت «وقتی که می‌گوییم آمریکا‏، مقصودمان کل غرب است، زیرا غرب کاملا تحت تسلط آمریکا است. آمریکا از هر درگیری استفاده می‌کند، سپس کنار می‌ایستد و هرج و مرج روزافزون را مشاهده می‌کند و در انتظار لحظه‌ای است که بتواند ضربه قاطعانه را وارد کند.»
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد آمریکایی‌ها از هر درگیری استفاده می‌کنند. به گفته وی، سیاست آمریکا مبتنی بر اصل «تفرقه بینداز و حکومت کن» است.
بشار اسد همچنین گفت «این روش آنها برای همینه و البته نوعی باج خواهی است. چنین رفتاری غیر اخلاقی است. آمریکا هر نوع درگیری را به بیماری مزمن خطرناک مانند دیابت یا سرطان تبدیل می‌کند و معمولا طرف‌هایی که درگیر هستند، بهای درگیری را پرداخت می‌کنند.»
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد واشنگتن در قبال منافع کسانی که شرکای آن محسوب می‌شوند، اهمال کاری می‌کند و از دلار به عنوان ابزاری برای اعمال فشار بهره می‌گیرد، زیرا همه کشور‌های جهان اکنون نگاهشان به سمت چین است. 
بشار اسد افزود «اکنون همه کشور‌های جهان از جمله غرب و آمریکای لاتین، شروع به توسعه روابط با چین کرده اند و این طبیعی است، زیرا آمریکا در قبال کسانی که فرض بر این است که شرکای آن باشند، نیز اهمال کاری می‌کند و به شکل گسترده از دلار به عنوان سلاحی برای اعمال فشار سیاسی بهره می‌گیرد.»
وی ادامه داد برای مثال، آمریکا به این موضوع اهتمامی ندارد که بالا رفتن نرخ بهره به افزایش تورم و در نتیجه افزایش سطح بیکاری در کشور‌های شریک آن منجر می‌شود. 
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد بسیاری از کشور‌ها اکنون به این نتیجه رسیده اند که آمریکا دوست آنها نیست و آن کشور‌هایی که خود را شریکی برای آمریکا می‌دانستند، به این نتیجه رسیده اند که واشنگتن حتی در غرب هم شرکایی ندارد. 
وی در ادامه گفت دوستی یا شراکت به معنای وجود منافع مشترک است، اما آمریکا فقط به منافع خاص خود اهتمام می‌ورزد. در نتیجه، امکان ندارد که روابط با این کشور باثبات یا امن باشد. 
بشار اسد تاکید کرد در غرب هیچ سیاستمداری باقی نمانده است که وی بخواهد با او گفتگو کند و نمی‌توان هیچ یک از آنها را مردان حکومت نامید. 
وی افزود «دیگر سیاستمداران معاصر به شکل راهبردی تفکر نمی‌کنند؛ بلکه مشکلات کنونی فراروی خود را حل می‌کنند و دیگر مسئول سخنان خود نیستند. اکنون اوضاع به گونه‌ای است که امکان دارد هر توافقنامه‌ای لغو شود و روز بعد، از زیر آن شانه خالی کنند. با توجه به مسائلی که بیان شد، قاطعانه می‌گویم در حال حاضر هیچ سیاستمداری در غرب وجود ندارد که بخواهم با وی گفتگو کنم. اکنون در غرب حتی یک سیاستمدار وجود ندارد که بتوان وی را مرد حکومت نامید. آنها از زمان رونالد ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا و مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق انگلیس ناپدید شده اند.»
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد «سرمایه داری به تدریج شروط خود را تحمیل می‌کند و کشور‌ها به شرکت‌ها و رؤسای کشور‌ها به رؤسای شرکت‌ها تبدیل شده اند. آنها بر اساس اقتصاد رفتار می‌کنند. امکان ادغام شرکت‌ها و به اسم سود، اجرای عملیات برای تسلط و ورشکسته کردن دیگران وجود دارد.»

 

دیگر خبرها

  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند