Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بنا به پیشنهاد محمود هاشمی رئیس ستاد اجرایی گام دوم انقلاب، در حکمی از سوی مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور،  امیر ابراهیم زاده به عنوان دبیر کمیسیون معنویت و اخلاق ستاد اجرایی گام دوم انقلاب منصوب شد.

بر همین اساس مراسم معارفه دبیر کمیسیون معنویت و اخلاق ستاد اجرایی گام دوم انقلاب صبح امروز از سوی سید محمود هاشمی رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در نشست این ستاد، در سالن کنفرانس حوزه ریاست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1080559 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب ستاد اجرایی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد

آفتاب‌‌نیوز :

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در نشست امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدس گفت: خانم فیروزه عاقبتی به عنوان اولین زن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور فعالیت خود را به عنوان دبیر این ستاد در شهرستان قدس آغاز خواهد کرد. با ایشان همکاری‌های لازم را داشته باشید که کار‌ها به خوبی انجام شود تا این شهرستان و دبیر ستادش الگویی برای سایر شهرستان‌ها و بانوان آن‌ها باشد.

روح الله مومن نسب اعضای ستاد را این گونه تشریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر متشکل از ۱۷ عضو است که امام جمعه به عنوان رئیس ستاد شهرستان، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره اطلاعات، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس یکی از دانشگاه‌های شهرستان، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مجلس، دادستان شهرستان، رئیس واحد خبر، رئیس اداره تبلیغات، مسئولین حوزه علمیه آقایان و بانوان و دبیر در آن فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: بر اساس این قانون این ستاد قاضی دارد و دو قاضی توسط دادگستری به ما معرفی شده است که باید به صورت میدانی آموزش ببینند. همچنین این ستاد می‌تواند ضابط قضائی داشته باشد که با همکاری سپاه و بسیج این ضابطین آموزش‌های لازم را دیده و کمک حال مامورین نیروی انتظامی خواهند بود. این مجموعه به دفتر حقوقی و کمیته احراز نیز نیازمند است.

مومن نسب تصریح کرد: اگر ستاد امر به معروف وظایف خود را به درستی انجام دهد بسیاری از مشکلات در این شهر حل خواهد شد. همچنین اگر چیزی در این جلسه ستاد مصوب شد و به اجرا در نیامد می‌توانید مراحل قانونی را طی کنید تا کسی که قانون را اجرا نکرده است با او برخورد شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ارگان‌ها باید شورای امر به معروف داشته باشند و مسائل خود را داخل همان شورا حل کنند و جایی که لازم است ستاد باید از آن‌ها پشتیبانی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق