Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، محمد مخبر روز سه شنبه در مراسم برگزاری شکرانه بهره‌برداری از ۱۵۰ هزار شغل که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام شد، با بیان اینکه با ایجاد این ۱۵۰ هزار شغل، ۱۷ درصد از گوشت قرمز کشور یعنی ۲۶ هزار تن و ۹ هزار تن گوشت سفید تأمین می‌شود، افزود: با فعالیت‌های مختلف ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از واردات بسیاری از محصولات جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث پیشرفت و تفاوت پیشرفت با توسعه را مطرح کرده‌اند اما متاسفانه در کشور به مسائلی که ایشان مطرح می‌کنند، سطحی نگاه می‌شود و نگاه عمقی نداریم.

مخبر تاکید کرد: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی توجه نکنیم، آسیب‌های جدی بوجود خواهد آمد.

وی با تأکید بر مسئله عدالت افزود: مشخصه یک نظام اسلامی، برقراری عدالت است؛ همه فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای برقراری عدالت است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه اساسی‌ترین مسئله در زمینه عدالت، عدالت اقتصادی است، تصریح کرد: اگر عدالت اقتصادی در جامعه حاکم نشود، با وجود اجرای دیگر مولفه‌های عدالت در جامعه، با مشکل مواجه می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی دو نوع محدودیت یعنی محدودیت در منابع و محدودیت در مدیریت وجود دارد اما زمانیکه به مردم وصل می‌شویم، هر دو محدودیت رفع می‌شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با مهم خواندن اشتغال خرد و خانوادگی، یادآور شد: ۹۸ درصد از بنگاه‌های کشورهای در حال توسعه با اشتغال خرد و خانوادگی مرتبط است.

مخبر تاکید کرد: اگر ظرفیت‌های لازم به وجود بیاید، این آمادگی را در کشورمی‌بینم که هر سال ۱ میلیون اشتغال خرد و جدید ایجاد شود.

وی با مهم دانستن موضوع دانش‌بنیان، افزود: پیش‌بینی شده تا دو سال دیگر، ۶۰ درصد اقتصاد در اختیار اقتصاد دیجیتال قرار بگیرد؛ ابزار اقتصاد دیجیتال، تجهیزات و سخت‌افزار نیست بلکه ابزار مهم این اقتصاد، نخبگان و مردم هستند.

در بخش دیگری از این مراسم در ارتباطی ویدئوکنفرانسی با چهار استان، بخش هایی از طرح‌های اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) معرفی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سید ابراهیم رییسی هدایت شغلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سید ابراهیم رییسی هدایت شغلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سید ابراهیم رییسی هدایت شغلی اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محورهای شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می شود واز از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

او بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول