Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:51:39 GMT

بیمه دانا حامی باشگاه نفت مسجدسلیمان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۰۴۵

بیمه دانا حامی باشگاه نفت مسجدسلیمان شد

به گزارش ایرنا باشگاه نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته عنوان هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر با شرکت بیمه دانا وارد مذاکره شد تا بحث اسپانسرینگ و حمایت مالی این تیم خوزستانی را برعهده بگیرد.

ابوذر شجاعی عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در این خصوص گفت: این اقدام در حوزه  مسئولیت اجتماعی و ورود به حوزه ورزشی توسط بیمه دانا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این قرارداد به مدت یک فصل خواهد بود و قطعا بخشی از هزینه های تیم از این طریق پرداخت خواهد شد. به این ترتیب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی با آرم بیمه دانا که بر روی لباس های این تیم حک شده اند به میدان می رود.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تمرینات تیم پس از مدت ها از امروز در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود و در فرصت باقی مانده تا شروع هفته دوم رقابت ها، به دنبال ارائه یک یا ۲ بازی تدارکاتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب ۲، سه بازیکن دیگر هستیم گفت: بازیکنان ما در بازی با تراکتورسازی جانانه جنگیدند و توانستیم یک امتیاز مهم کسب کنیم. امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانیم عملکرد خوب فصل گذشته را تکرار کنیم.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم مسابقات روز ۲۹ آبان ماه پذیرای تیم سایپا خواهد بود. نفتی ها فصل گذشته با کسب ۳۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

برچسب‌ها فوتبال مسجدسلیمان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مسجدسلیمان خوزستان فوتبال مسجدسلیمان خوزستان اخبار کنکور باشگاه نفت مسجدسلیمان بیمه دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپلیکیشنی برای شناسایی برندهای حامی اسرائیل (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: موشک تازه ایران با امکان زدن اسرائیل در 5 دقیقه (فیلم) لحظه هدف قرار دادن کشتی نروژی توسط ارتش یمن (فیلم) تلویزیون ترکیه: ایران این‌گونه گنبد آهنین را فریب داد (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • اپلیکیشنی برای شناسایی برندهای حامی اسرائیل (فیلم)
  • اهدای پیراهن تیم ملی به یک حامی فوتسال درزاوه
  • (تصاویر) تجمع ایرانیان حامی فلسطین در کالیفرنیا
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان