Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@09:59:37 GMT

«سحر قریشی» بچه به بغل با چشمانی گریان/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۲۲۲

«سحر قریشی» بچه به بغل با چشمانی گریان/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

سحر قریشی پس از اکبر عبدی و مهدی کوشکی سومین بازیگری است که جلوی دوربین فیلم سینمایی «اتومبیل» رفته است ؛ و به زودی لیست عوامل و بازیگران تکمیل خواهد شد.

دیگر عوامل این پروژه عبارت اند از:

کارگردان : علی میری رامشه، تهیه کننده: علی عبدالعلی زاده، مجری طرح: علی میری رامشه، نویسنده: سیدمهدی سجادپور، مدیرتولید: محمدرضا عزت خانی، مدیرفیلم برداری: فرزام گل سفیدی، مدیرصدابرداری: میثم یاردیلو، طراح گریم: بابک شعاعی، تدوینگر: محمد توکلی، سرپرست گروه کار گردانی: ایمان یزدی، دستیار یک و برنامه ریز: مرضیه اکبرنژاد، مشاور رسانه ای: محدثه محمدزاده، انتخاب بازیگر: محمدرضا عزت خانی، طراح صحنه و لباس: مهناز غنی، مدیرتدارکات: روح الله خلج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اتومبیل کارگردان اکبر عبدی فیلم سینمایی اتومبیل سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!

محمدرضا گرایی ستاره کشتی ایران به طور موقت از اردوی تیم ملی خداحافظی کرد

طرفداری | محمدرضا گرایی، دارنده مدال طلای المپیک توکیو و یکی از امیدهای اصلی ایران در المپیک پاریس، در حین تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و اردو را ترک کرد.

شاگردان حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، پس از حضوری مقتدرانه در دو تورنمنت بین‌المللی نیکولای پتروف بلغارستان و وهبی‌امره ترکیه، سال جدید را با اردویی پرفشار در شهرستان نور آغاز کردند. هدف این اردو آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک بود. اما در روزهای ابتدایی این اردو، خبری ناخوشایند از مصدومیت محمدرضا گرایی، مدعی وزن 67 کیلوگرم تیم ملی، منتشر شد. گرایی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و برای پیگیری درمان و معاینات پزشکی، اردو را ترک کرد و به تهران بازگشت.

حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی، در خصوص وضعیت زانوی گرایی گفت:

پزشک و فیزیوتراپ پای گرایی را معاینه کردند و خوشبختانه مشکل جدی وجود ندارد. او باید تحت فیزیوتراپی قرار بگیرد تا به طور کامل از مصدومیت ریکاوری شود.

با توجه به مصدومیت گرایی، سعید اسماعیلی به عنوان نماینده ایران در وزن 67 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر