Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر عامل این شرکت در مصاحبه با برنامه تبریزیم در خصوص عملکرد شرکت واحد در مقابله با شیوع کرونا گفت: از زمان شروع بیماری کرونا در سال گذشته و به منظور حفظ سلامتی شهروندان شاهد تعطیلی 45 روزه حمل و نقل عمومی بوده ایم و پس از آن نیز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، ضد عفونی اتوبوسها و ایستگاهها با همکاری خدمات شهری شهرداری انجام می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛ مهندس ایمان غنی زاده افزود: کلیه ایستگاهها ، دکه ها، اتوبوسهای ناوگان به صورت مستمر و روزانه ضدعفونی می شود همچنین دستگاه مه پاش در پایانه های اتوبوسرانی مستقر بوده که نسبت به ضدعفونی اتوبوسها در پایان هر سرویس اقدام می نماید .
غنی زاده تصریح کرد : 65 نیروی نظارت و بازرسی بصورت شبانه روزی بر امر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، نظافت و ضدعفونی ناوگان و نیز رعایت اصول بهداشتی همچون استفاده از ماسک توسط مسافرین نظارت می نماید .
وی در خصوص میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز گفت: با توجه به رسالت خدمات رسانی شرکت واحد شاهد رعایت موارد مربوط به استفاده از ماسک به میزان بیش از 80 % توسط شهروندان در خطوط 72 گانه اتوبوسرانی هستیم و سعی داریم برای افراد فاقد ماسک نیز با کمک خیرین ماسک رایگان تهیه و در اختیار آنان قرار دهیم .
همچنین در محیط اداری نیز تمامی امورات اداری بصورت دورکاری از طریق دبیرخانه انجام می گیرد و ضدعفونی محیط اداری و توزیع اقلام بهداشتی و ماسک برای کارکنان و رانندگان به طور مستمر انجام می گیرد
در ادامه مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خصوص شلوغی اتوبوسها در برخی ساعات گفت: از شهروندان خواهشمندیم در زمان های شلوغ اتوبوس مد سفر خود را تعویض نموده و یا از سفرهای غیر ضروری در حد امکان خودداری نمایند .
وی افزود: در مسیر تندرو اتوبوس هیچ گونه مشکلی از اختصاص اتوبوس نداریم و در صورتیکه شهروندان محترم زمان انتظار را رعایت و در استفاده از اتوبوس عجله نداشته باشند مشکلی از بابت ازدحام پیش نخواهد آمد.
مهندس غنی زاده با اشاره به اینکه 82% ناوگان در اختیار بخش خصوصی با عمر بالا فعال می باشند ، گفت : از سال 95 به بعد به علت تحریم های ظالمانه و محدودیت های مالی امکان خرید اتوبوس از کارخانجات اتوبوس سازی داخلی و یا واردات اتوبوس با وجود حمایت شورا و شهرداری تبریز و پیگیریهای مستمر نداشته ایم و سیاست گذاری اتوبوسرانی به سمت بازسازی اتوبوسهای موجود بوده است .
 غنی زاده افزود : در حال حاضر 35 دستگاه اتوبوس در حال بازسازی می باشد که در شش ماه آتی کاربازسازی آنها به اتمام خواهد رسید .
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خصوص حمایت از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت گفت: در ادامه سال کمک هزینه معیشتی نزدیک به 1000 نفر از رانندگان و کمک رانندگان بخش خصوصی با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده ضمن اینکه هزینه 50% بیمه اعتباری رانندگان با مصوبه هیئت مدیره در دست اقدام می باشد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  در خاتمه افزود:  استراتژی اصل شرکت واحد در حال حاضر هوشمندسازی ناوگان می باشد بطوریکه در حال حاضر سوخت گیری ، نظارت بر سرویس دهی اتوبوسها ، پیامک های آموزشی و اجتماعی بصورت سیستمی و هوشمند انجام می گیرد و امیدواریم همکاری و مشارکت شهروندان در هزینه اتوبوسرانی که با پرداخت کرایه و استفاده از کارت بلیت الکترونیکی که تنها منبع درآمد اتوبوسرانی می باشد وبا  حمایت شورا و شهرداری تبریز نیز امکان توسعه ناوگان و هوشمندسازی امکان پذیر می گردد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز مدیر عامل شرکت واحد غنی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید محمد مهدی تقوی افرود: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.   مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.   تقوی خاطر نشان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.   این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.   وی خاطرنشان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.   مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران