Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از رفع نقایص سیستم گرمایشی ناوگان این سازمان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سعید حسینقلی زاده مقدم روز سه‌شنبه در جریان بازدید از طرح بازبینی سیستم گرمایشی ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزود: به منظور رفاه مسافران و با توجه به شرایط خاص کرونایی بازبینی سیستم گرمایشی این ناوگان از اواخر شهریور ماه امسال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تجهیز این ناوگان به سیستم گرمایشی، ادامه داد: مشکل دودزایی اتوبوسها نیز بررسی و رفع شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: شهروندان در صورت مشاهده دودزا بودن اتوبوس و هرگونه نقص فنی در شهر، می توانند شماره آن را از طریق سامانه پیام کوتاه این سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند تا نسبت به رفع نقص اقدام شود.

وی افزود: همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده، عملیات احداث ۲ پایانه در خواجه ربیع و میدان شهید جوان مشهد در پاسخ به مطالبه چند ساله شهروندان و کاهش ترافیک آغاز شده و به زودی بهره برداری می شود.

حسینقلی زاده مقدم ادامه داد: بودجه عمرانی این دو پایانه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است.

در حال حاضر روزانه ٨٥٠ هزار مسافر توسط هزار و ٨٣٠ دستگاه اتوبوس در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد جابه‌جا می‌شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی مشهد اتوبوسرانی مشهد سیستم گرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به فاصله چندین ساعت، مسمومیت اعضای دو خانواده ۱۳ نفره و هفت نفره با گاز مونوکسید کربن در شهرستان‌های تلخاب و آشتیان به مرکز ارتباطات‌ اورژانس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، بهروز ایران‌نژاد در خصوص حادثه مسمومیت اول اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز هشتم فروردین و بر اثر مسمومیت این افراد با گاز منواکسید کربن رخ داد که در اثر این مسمومیت هفت نفر از اعضای یک خانواده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فرهنگ خسروانی‌فر مهین، منتقل شدند.

وی به مسمومیت دوم اشاره کرد و ادامه داد: در ساعت ۰۳:۰۷ بامداد روز پنجشنبه نهم فروردین هم، در روستای حاتم‌آباد شهرستان فراهان مسمومیت اعضای یک خانواده ۱۳ نفره، به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: با دریافت این تماس مبنی بر وجود علائمی همچون حالت تهوع، سردرد و سرگیجه برای امدادرسانی به افراد مسموم، به سرعت دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند که هفت نفر از مصدومان به بیمارستان امام سجاد (ع) آشتیان منتقل و شش نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند که خوشبختانه حال عمومی مطلوب گزارش شده و افراد ترخیص شده‌اند.

ایران‌نژاد با درخواست از هم‌وطنان برای بررسی مجدد مسیر خروجی دود وسایل گرمایشی، تصریح کرد: یکی از عوامل ایجاد مسمومیت با منواکسیدکربن، احتراق ناقص وسایل گرمایشی همچون بخاری و یا نقص در مسیر خروجی گاز ناشی از احتراق این وسایل است.

وی ادامه داد: همچنین فقدان تهویه کافی در فضای محل نصب این وسایل، وجود موانع در مسیر لوله خروج دود و گاز ناشی از احتراق و یا استفاده از دودکش‌های غیر استاندارد با طول نامناسب و یا لوله‌های آکاردئونی و علی‌الخصوص استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد و مواردی نظیر لانه‌گزینی پرندگان در مسیر لوله خروجی دود وسایل گرمایشی، عوامل اصلی ایجاد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هستند.

کد خبر 740003

دیگر خبرها

  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز در استان مرکزی
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • آیا بستن شیر رادیاتور پکیج در تابستان ضروری است
  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است