Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:16:07 GMT

وقوع یک فقره قتل در پمپ بنزین مهریز

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۰۰۵۱

وقوع یک فقره قتل در پمپ بنزین مهریز

 سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ساعت ۱۵ روز گذشته خبر نزاع و درگیری منجر به قتل در پمپ بنزین محور مهریز - انار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با حضور ماموران و بررسی‌های میدانی، مشخص شد که راننده یک کامیون بر سر سوخت گیری با یکی از متصدیان جایگاه سوخت درگیر و او را با ضربات چاقو مجروح کرد که فرد مضروب پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار بهدانی فرد ضمن اشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس و اجرای طرح مهار در محور‌های مواصلاتی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شهید صدوقی شهرستان مهریز در کمتر از یک ساعت قاتل را شناسایی و او را در نزدیکی مسجد ابوالفضل دستگیر کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل پلیس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه