Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت نیروهای مسلح تکیه‌بر توان بومی و ارتقاء بازدارندگی دفاعی کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه ارزیابی توان رزمی یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار و تیپ 158 شهید کشاورزیان اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اینک در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد و این به‌واسطه تلاش خستگی‌ناپذیر و روحیه جهادی کارکنان این نیرو در سراسر کشور بوده که جهت حفظ و تأمین امنیت پایدار در سراسر کشور ازخودگذشتگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم اسرائیل|از آماده‌باش کامل ارتش تا بزرگترین نگرانی امنیتی تل‌آویوحمله نیروی هوایی ارتش سوریه به مقر تروریست ها در جنوب ادلباعزام تکاوران ارتش برای اطفای حریق " توسکستان"/ کمبود تجهیزات و نیروی انسانی نداریم/امیدواریم باران ببارد

نعمتی با بیان اینکه اولویت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، خودباوری و خودکفایی است افزود: نیروهای مسلح با این باور زیر پرچم ولایت، سد تحریم‌های ظالمانه استکبار را با توان داخلی و بومی می‌شکنند و قدرت بازدارندگی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان این مرزوبوم می‌کشانند.

جانشین نیروی زمینی ارتش اولویت این نیرو را پیشرفت در حوزه‌های مختلف رزمی و دفاعی دانست و تأکید کرد: اکنون با تکیه‌ بر توان بومی و روحیه جهادی بخش‌های مختلف نیروی نزاجا، گام‌های مهم و بلندی در حوزه توان دفاعی و ارتقای رزمی برداشته شده و این برنامه‌ها تا رسیدن به اهداف این نیرو با قدرت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین در این دیدار فرماندهان سرشناس ایرانی از جمله سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران و جمعی دیگر از فرماندهان ارشد سپاه و ارتش حضور داشتند.

کد خبر 846155 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران سردار حاجی زاده - سپاه سرلشگر محمد باقری خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار