Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:49:04 GMT

پیروزی شاگردان محمدی‌راد در لیگ والیبال

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۱۰۷۶

پیروزی شاگردان محمدی‌راد در لیگ والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و شهداب یزد از ساعت 14 به میزبانی خانه والیبال تهران مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه تیم سپاهان با هدایت رحمان محمدی‌راد توانست با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد، طلایی‌پوشان دست‌های اول، سوم و چهار را با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 30 بر 28 را به سود خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب هشتمین پیروزی سپاهان و سومین شکست تیم والیبال شهداب یزد در این دوره از مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور ثبت شد.

انتهای پیام/63090/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر والیبال ورزش اصفهان رحمان محمدی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه شهداب یزد سکان هدایت تیم خود را برای فصل آینده به رحمان محمدی راد بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران دادند.

این انتخاب نشان می دهد مدیران و مسئولان باشگاه شهداب یزد در سال آینده فقط به قهرمانی فکر می‌کنند و رحمان محمدی راد بهترین گزینه برای رسیدن به هدف آنها خواهد بود.

محمدی راد که در فصل 97 با تیم شهرداری ورامین قهرمان ایران و آسیا شده است، حالا با این تیم به دنبال دومین قهرمانی خود خواهد بود. وی سالها در تیم ملی والیبال در کنار مربیان بزرگی چون ولاسکو مشغول به کار بوده و می توان گفت باشگاه شهداب با انتخاب او به عنوان سرمربی شهداب یزد بسیار هوشمندانه کار کرده است و انتخاب عالی برای این تیم است.

رحمان محمدی راد در مصاحبه ی کوتاهی که با صفحه باشگاه شهداب داشته به طور ضمنی اعلام کرد که یک تیم قوی برای قهرمانی خواهد بست.

دیگر خبرها

  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم