Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: یادواره شهدای دانش آموز قرچک در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، آزمان کادری رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در دیدار با سرپرست آموزش و پروش قرچک اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موضوعی است که هیچ وقت در کشور به فراموشی سپرده نخواهد شد، به کمک معلمان باید قهرمانان واقعی کشور و دلیر مردان ایران زمین بیشتر به دانش آموزان معرفی شوند تا آنها بتوانند شهدا را الگویی مناسب در زندگی خود قرار دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 کادری گفت: معلمان با معرفی شهدا و الگو قرار دادن آنها به عنوان الگوی اخلاقی برای خود در زندگی می توانند بسیار موفق باشند و دانش آموزانی را تربیت کنند که سخت کوش و با  استعداد باشند تا هرروز چرخه های علمی کشور را به حرکت در بیاورند.
کادری در پایان گفت: با برنامه ریزی های مناسب می توانیم در فضای مجازی طرح افتخار کوچه ها را به منازل ببریم و در فضای مجازی یادواره شهدا را برگزار کنیم‌ .

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر آموزش و پرورش قرچک شهرستان قرچک یادواره شهدای دانش آموز فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود