Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: برخی از اصناف در روز‌هایی که با پیک کرونا مواجه هستیم از این شرایط سواستفاده کرده و آنگونه که باید به رعایت بهداشت توجه نمی‌کنند، کارفرمایان موظف به توزیع ماسک میان کارگران هستند، اگر خلاف این امر صورت بگیرد قطعا محدودیت‌ها بیشتر و مجبور به پلمب دستگا‌های متختلف خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: اگر در شرایطی قرار بگیریم که بنا باشد بین کسب و کار و سلامت مردم یکی را انتخاب کنیم قطعا سلامت مردم اولویت ما خواهد بود چرا که جان مردم با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

احمدی افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی و اصناف که با شمار بسیاری از ارباب رجوعان مواجه اند باید همکاری لازم را در رعایت اصول بهداشتی داشته باشند، به تعدادی از اداراتی که مراجعه کنندگان زیادی دارند هشدار داده ایم و بایستی چاره‌ای در خصوص مراجعان با الکترونیکی کردن نوبت‌ها و یا افزایش ساعات کاری آن‌ها نیز اندیشیده شود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: همچنین دفاتر پیشخوان، پلیس+ ۱۰، بانک‌ها و... از این قاعده مستثنی نیستند و باید همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کنترل کرونا نیازمند عزم ملی است و همه دستگا‌های اجرایی باید پای کار بیایند، شعار دادن کافی است و در عمل باید نشان دهیم که در راستای کاهش انتشار این ویروس چه کرده ایم و مستندات لازم را ارایه کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه