Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران، «ایوانا ترامپ» همسر پیشین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا فاش کرد که ترامپ از شکست  شکست خوشش نمی آید اما باید به شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراف کند.

وی در گفت و گو با مجله «پیپل» آمریکا گفت که « از آن جایی که ترامپ شکست را دوست ندارد بنابراین به نبرد ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به همه رخدادهای انتخابات ریاست جمهوری اهمیت نمی دهم و دوست دارم همه چیز زودتر تمام شود.»

ایوانا تأکید کرد که ترامپ دیر یا زود از سیاست کناره گیری می کند. 

وی گفت: « من بر این باور نیستم که وی گزینه خاصی دارد، احتمالا به پالم بیچ برود و گلف بازی کند و به شکل طبیعی زندگی کند. در این حالت این بهترین کاری است که باید انجام دهد.»

دونالد ترامپ با ایوانا زیلنیکووا در سال 1977 در 30 سالگی ازدواج کرد در آن زمان ایوانا 26 ساله بود و در سال 1977 تا 1984 سه فرزند به دنیا آوردند سپس بعد از 15 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

در همین حال، ترامپ از وکیل مدافع خود برای نجات کشتی اش که در حال غرق شدن است کمک خواسته است اما کارشناسان حقوقی بر این باورند که سلسله شکایت های قضایی هیچ فرصتی برای تغییر نتیجه انتخابات ندارد اگر چه ممکن است بر فرایند انتخابات سایه شک و تردید بیفکند.

بنابراین گزارش، «جو بایدن» کاندیدای دموکرات ها شنبه هفته جاری پیروزی خود را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد. این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا شکست خود در انتخابات را نپذیرفت و اعتراض به نتیجه را آغاز کرد.

 

اخبار مرتبط ترامپ: اگر جو بایدن رییس جمهور بود تا چهار سال دیگر هم واکسن گیر شما نمی آمد! ادعای یک پایگاه خبری مخالف مذاکره با آمریکا: بایدن برای حفظ جریان طرفدار غرب و مذاکره در قدرت تلاش می کند هرج و مرج و سرخوردگی در کاخ سفید چالشهای جدی و خطرناکی در انتظار رئیس جمهور جدید آمریکا است/ ترامپ برای انتقام چه در سر دارد؟ ترامپ همچنان یک صدای قوی خواهد بود/ اوضاع آمریکا شبیه حال و روز شورای امنیت است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا دونالد ترامپ جو بایدن ایوانا ترامپ سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در دومین حمله کلامی ظرف دو ماه اخیر به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، او را به دلیل به‌راه انداختن جنگ اوکراین «قصاب» خطاب کرد!

بایدن در جریان سخنرانی در گردهمایی انتخاباتی‌اش در کارولینای شمالی، با دفاع از افزایش متوسط مالیات فدرال برای ثروتمندان آمریکایی از ۸.۲ به ۲۵ درصد، گفت: تصور کنید که با این پول چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: قادریم با این درآمد، کسری بودجه فدرال را به طور ریشه‌ای کاهش دهیم. علاوه بر این، کارهای زیاد دیگری هم قابل انجام است از جمله اینکه می‌توانیم از حفاظت از اوکراین مقابل پوتینِ «قصاب» اطمینان حاصل کنیم.

رییس جمهور آمریکا اواخر فوریه نیز پوتین را «حرامزاده دیوانه» خطاب کرده و به غرب درباره احتمال جنگ هسته‌ای هشدار داده بود!

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آن برهه گفته بود که آمریکایی‌ها باید از داشتن چنین رییس جمهوری که چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد، شرمنده باشند. وی گفته بود: اینکه رییس جمهور آن کشور، از این ادبیات استفاده می‌کند، شرم‌آور است. بایدن تلاش می‌کند تا از «کابوهای هالیوودی» تقلید و از این طریق مخاطب جذب کند.

پوتین در واکنش به اظهارات بایدن گفته بود که مسکو ترجیح می‌دهد که او دیگر در کاخ سفید نباشد. بایدن پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به عنوان نماینده این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا شرکت خواهد کرد. در سوی دیگر، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق این کشور نیز نماینده حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سال جاری خواهد بود و در اکثر نظرسنجی‌ها پیشتاز است.

کد خبر 6063584

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • حامیان جهانی خود را از دست خواهید داد/ به جنگ غزه پایان دهید!