Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@19:52:03 GMT

جاساز ۲۹ کیلو هروئین در «هایما» لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۲۴۱

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم هروئین در عملیات ماموران انتظامی شهرستان بافت خبر داد.

به گزارش خراسان، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر افزود: مأموران کلانتری 13 بزنجان هنگام گشت زنی شبانه و پایش محور بافت-رابر به یک دستگاه خودروی هایما مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پس از انتقال این خودرو به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی دقیق از آن 29 کیلو و 320گرم هروئین را که به طرز ماهرانه ای در قسمت های مختلف آن جاساز شده بود کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری دو متهم و تحویل آنان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: پلیس برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان فهیم و مسئولیت پذیر است و در این راه با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین به انجام نخستین پرواز سامانه پهپادی در کرمان طی هفته های پیش رو اشاره کرد و افزود: با برگزاری جلساتی با مسئولان قضایی و امنیتی استان و اتخاذ تدابیری در تلاش هستیم رویکردهای حوزه مقابله با موادمخدر به سمت انهدام سرباندها و اعضای اصلی شبکه های کلان توزیع مواد مخدر پیش برود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمود یاوری جنگ ناگورنو قره باغ 2020 جاساز هروئین هایما انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمود یاوری جنگ ناگورنو قره باغ 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز