Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@03:27:46 GMT

ینس لمن 51 ساله شد | سنگربان آرسنال شکست ناپذیر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۲۸۱

ینس لمن 51 ساله شد | سنگربان آرسنال شکست ناپذیر

ینس لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و آرسنال 51 ساله شد

ینس لمن که یکی از ارکان تیم شکست ناپذیر آرسن ونگر در فصل 2003/04 بود امروز 51 ساله شد.

به گزارش طرفداری، ینس لمن در حالی امروز 51 ساله شد که دو فصل به عنوان بهترین دروازه‌ بان سال اروپا انتخاب شده است و در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دارای رکورد جالبی است، او در فصل‌های 2005/06 و 2006/07 طی 10 بازی (853 دقیقه) هیچ گلی دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ینس نقش مهمی در نایب قهرمانی تیم آرسنال در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06 نیز داشت.

لمن سابقه‌ی حضور در باشگاه‌های شالکه٬ آ.ث. میلان٬ بروسیا دورتموند٬ آرسنال٬ اشتوتگارت را دارد. او در سال 2011 از فوتبال باشگاهی خداحافظی کرد.

حضور لمن در آرسنال شکست ناپذیر


لمن اولین بازی ملی خود را در فوریه 1998 مقابل تیم ملی عمان به انجام رساند. او در مجموع در 61 بازی برای تیم ملی آلمان به میدان رفته است که بسیاری از آن‌ها بازی دوستانه بوده است. او در جام جهانی 2002 به عنوان دروازه‌بان دوم و ذخیره الیور کان حضور داشت.

در تاریخ 7 آوریل 2006 یورگن کلینزمن مربی وقت تیم ملی آلمان اعلام کرد لمن دروازه‌بان اول تیم آلمان در مسابقات جام جهانی است. به این ترتیب لمن در مسابقات جام جهانی 2006 گلر اول تیم ملی آلمان بود که در هفت بازی انجام شده آلمان، در شش بازی به میدان رفت. این بار کان نقش گل ذخیره لمن را ایفا کرد.

الیور کان در بازی رده‌بندی این مسابقات مقابل پرتغال به میدان رفت. لمن در تیم ملی فوتبال دارای (رکورد 681) دقیقه بدون گل خورده است. او در تاریخ 8 اوت 2008 بازنشستگی خود را از بازی‌های ملی اعلام کرد.

او این تصمیم را پس از صحبتی دو ساعته با یوآخیم لوو مربی تیم ملی آلمان و آندریاس کوپکه مربی دروازه‌بانان این تیم گرفت و اعلام کرد.

ینس لمن این اواخر هم اظهار نظری جالب در مورد قرنطینه و شیوع ویروس کرونا داشته است:

 اگر احتمال داشته باشد با این وضعیت (قرنطینه خانگی) بیشتر ضربه بخوریم، آن وقت چه می‌شود؟ آیا بهتر است در خانه بمانیم و به این شیوه فرصت‌های شغلی‌مان را از دست بدهیم و از کارمان اخراج شویم؟ آیا اینطوری تعداد افرادی که از مشکلات مالی ناشی از بیکار شدن بیمار می‌شوند بیشتر از کسانی نخواهد بود که از ابتلای به این ویروس بیمار می‌شوند؟ چه  کسی باید به تمام این سؤالات پاسخ دهد؟

ینس لمن که امروز 51 ساله شد، دوستداران آرسنال را یاد روزهای خوب این تیم می اندازد. این دروازه بان افسانه ای آرسنال، همچنان در میان دوستداران توپچی های لندن محبوب است. دهم نوامبر 1969 ینس لمن به دنیا آمد و دهم نوامبر 2009 روبرت آنکه دروازه بان تیم ملی آلمان خودکشی کرد تا ده نوامبر برای دروازه بانان آلمانی یک روز خاص باشد؛ روز تولد یک افسانه و روز مرگ تلخ و خود خواسته یک ستاره...

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آلمان دروازه بان ینس لمن ساله شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست

رکورد باران دبی باعث آبگرفتگی خانه‌های گران‌قیمت و توقف پرواز‌ها شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، پرواز‌های دبی به شدت مختل شده و خودرو‌ها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده است، رها شده‌اند.

دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال ۱۹۴۹ تجربه کرد.

این امر مشکلاتی برای ساکنان ایجاد کرد، زیرا آب وارد خانه‌های گران‌قیمت شهر و پارکینگ‌های زیرزمینی شد، برق برخی از ساختمان‌ها را قطع کرد و منجر به جاری شدن سیل گسترده شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، به نقل از بیانیه کمیته ملی مدیریت اضطراری این کشور، در روز‌های اخیر در کشور همسایه عمان، دست کم ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند، زیرا باران‌های شدید باعث جاری شدن سیل شده است.

روز چهارشنبه (۱۷ آوریل) اعلام شد، فرودگاه دبی که یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان است، از اختلال قابل توجهی رنج می‌برد.

باران‌های شدید در سراسر این کشور بیابانی پس از بارور شدن ابر‌ها پدید آمد.

دیگر خبرها

  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام