Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:32:09 GMT

منصوریان: دو پنالتی برایمان گرفته نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۴۷۸

منصوریان: دو پنالتی برایمان گرفته نشد

علیرضا منصوریان می‌گوید که قانون جدید سازمان لیگ باعث هرج و مرج شده است.

به گزارش ورزش سه، سرمربی تیم تراکتور در روزهای اخیر دوباره به تیتر یک صفحات هواداری فوتبال ایران تبدیل شد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان، ماسک خود را پایین کشید و به هواداران ابراز علاقه کرد تا مورد انتقاد بسیاری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان علاوه بر واکنشی که به این اتفاق داشته، درباره فسخ قرارداد چند بازیکن تراکتور هم اظهار نظر کرده و به داوری با نفت مسجدسلیمان هم پرداخته است.

 

* قانون جدید باعث هرج و مرج شده است
علیرضا منصوریان در مورد قرارداد سعید واسعی عنوان کرد: مسئله سعید واسعی در حال حل شدن است و انشالله مدیران دو باشگاه به نقطه مشترکی می‌رسند که کار به شکایت نرسد. امسال سازمان لیگ اجازه داده که فسخ انجام شود و سپس کمیته تعیین وضعیت رای بدهد، همین موضوع فضای باشگاه ها را ناامن کرده و هر بازیکنی اجازه فسخ دارد و این به نظرم قانون خوبی نیست. ما بازیکنی داریم که پتک سال قرارداد بسته اما توانسته در سازمان لیگ فسخ کند.

 

* دو پنالتی برایمان گرفته نشد
سرمربی تراکتور درباره اتفاقات داوری هم اظهار داشت: در محوطه جریمه اولویت با مهاجم است مگر این که به دستش بخورد. در صحنه روی محوطه جریمه هم پای بازیکن ما انسان حاج صفی قفل بود و از پشت دروازه کاملا مشخص است که احسان رو به جلوست و داخل باکس، برخورد می‌کند. در دقیقه ۳۴ هم میثم تیموری برخورد کرد اما بازیکن حریف پایش را عقب کشید تا نشان دهد بازیکن ما سیمولیشن کرده‌.

 

* تگرگ و باران شدیدی را داشتیم
منصوریان همچنین افزود: اما آقای سیدعلی مدیریت خوبی کرد و باوجود این که زمین کاملا خیس بود، عملکرد خوبی داشت. در ۱۵-۲۰ دقیقه به شدت باران و تگرگ بارید و بازی سنگینی از نظر فیزیکی بود. 

 

* ۵۰۰ تماس به خاطر آن اتفاق داشتم
یکی از اتفاقات حاشیه ای که در چند روز اخیر برای منصوریان رخ داد، مربوط به لحظه ای است که در کنفرانس خبری، به هواداران تراکتور ابراز علاقه کرد. او در این باره توضیح می‌دهد: من چون سابقه حضور در کنفرانس در دوران کرونا را نداشتم، اصلا حواسم نبود و دستم را به همه جا مالیدم و بعد به هواداران ابراز علاقه کردم. فکر کنم ۵۰۰  تماس به خاطر این اشتباه داشتم.

تراکتور علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور علیرضا منصوریان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی که در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین چهره‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بوده، در فاصله دو ماه تا پایان لیگ برتر ایران با خبری مهم به جمع بازیکنان تراکتور رفت و اعلام کرد که قصد دارد تیم را برای فصل آینده تقویت کند.

زنوزی در صحبت‌های خود مشخصا به خرید ۴-۵ بازیکن ملی‌پوش اشاره کرد که از همین حالا تیم تراکتور را به صدر اخبار نقل و انتقالاتی خواهد بُرد.

این در حالی است که تراکتور این فصل تنها شجاع خلیل‌زاده و اخیرا حسین پورحمیدی را به عنوان بازیکن ملی‌پوش در اختیار داشته و حالا جذب یکباره ۴-۵ بازیکن، شرایط این تیم را تغییر خواهد داد.

مالک تراکتور در این خصوص گفت: چهار، پنج بازیکن ملی جذب خواهیم کرد. همان‌طور که سال قبل گفته بودیم امسال بازیکنان خوبی می‌آوریم، الان هم می‌گویم تیم سال بعد بهتر از تیم کنونی خواهد بود و هواداران خیالشان راحت باشد.

باید دید که تراکتور تا پایان فصل چه خواهد کرد و برای فصل آینده چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!