Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگلیس در سمت راست خط دفاعی ستاره های زیادی دارد و در این شرایط، مدافع چلسی و لیورپول برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کشور خود تلاش می کنند. 

در نظر گلن جانسون، ریس جیمز نسبت به ترنت الکساندر آرنولد مدافع بهتری است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، الکساندر آرنولد طی سالیان اخیر نقش پر رنگی در موفقیت های لیورپول ایفا کرده و از او به عنوان یکی از بهترین های دنیا در پست خودش یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال جیمز طی 18 ماه اخیر تحت نظر فرانک لمپارد پیشرفت کرده و حتی به تیم ملی انگلیس راه پیدا کرده است. هر دو بازیکن در جدیدترین فهرست تیم ملی انگلیس حضور دارند البته الکساندر آرنولد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی هموطنانش نیست.

جانسون می گوید وقتی هر دو بازیکن آماده باشند، گرت ساوتگیت کار سختی برای انتخاب مدافع راست تیمش دارد. 

به عقیده من در کل رقابت بین ترنت و ریس نزدیک است. بستگی به این دارد حریف تان چه تیمی باشد اما به نظرم ریس جیمز مدافع بهتری است؛ به باور من او سریع تر و قوی تر است. ترنت هنگام در اختیار داشتن توپ خیلی خوب کار می کند، باهوش بالایی دارد و نسبت به سنش بسیار عاقل تر است. اما در فوتبال ملی خیلی بیشتر فرصت کار کردن با توپ را دارید، به همین جهت به نظرم ترنت باید انتخاب اول باشد اما ریس می تواند یک یار جایگزین فوق العاده باشد. 

جانسون همچنین از تصمیم ساوتگیت برای دعوت کردن میسون مانت به جای جک گریلیش استقبال کرد. 

در حال حاضر به نظرم انتخاب درست مانت است. اما از حیث توانایی های گریلیش، دیدیم که فرم فوق العاده ای دارد اما این انتخاب سختی است. گریلیش ستاره اصلی ویلا است و از ستاره بودن لذت می برد ولی وقتی راهی اردوی تیم ملی می شود، دیگر ستاره اصلی نیست. بنابراین او باید چیزهای زیادی یاد بگیرد و خودش را سازگار کند؛ در آن صورت می تواند به جایگاه مهم تری در تیم ساوتگیت برسد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الکساندر آرنولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان