Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:00:40 GMT

اصناف مازندران رعایت کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۷۹۵

اصناف مازندران رعایت کردند

قوانلو مدیر کل صنعت معدن تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از ساری گفت: امروز اگرچه نخستین روز آغاز ممنوعیت فعالیت برخی اصناف بود، اما خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح شد.

او با بیان اینکه برخی واحد‌های صنفی متاسفانه از اجرای این مصوبه ستاد ملی کرونا استقبال نکردند و همچنان به فعالیت ادامه دادند، افزود: روز اول اجرای این طرح برای بسته بودن واحد‌های صنفی و کاهش تجمع در بازار بیشتر تذکر لسانی مد نظر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانلو ادامه داد: برخورد با واحد‌های متخلف تنها به بستن واحد‌ها خلاصه نخواهد شد و با توجه به تصمیات ستاد مقابله با کرونا، واحد‌های متخلف با تشکیل پرونده قضایی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران گفت: در هر شهرستان ۷ گروه نظارتی و در شهرستان‌های بزرگ ۱۰ گروه نظارتی بر اجرای طرح ممنوعیت فعالیت اصناف پس از ساعت ۱۸ نظارت خواهند کرد.

او با بیان اینکه دستفروش‌ها نیز شامل این قانون می‌شوند و فعالیت آن‌ها نیز ممنوع است، افزود:متولی جمع آوری و نظارت بر فعالیت دستفروشان شهرداری‌ها هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد ملی کرونا محدودیت های کرونایی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم