Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:18:23 GMT

انتزاع فردیس از کرج

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۹۴۱

انتزاع فردیس از کرج

در این بسته خبری از رنگ آمیزی یک هزار و ۵۰۰ بولارد در سطح شهر قزوین تا احداث بوستان بانوان اسلامشهر و از سرگیری عملیات احداث نخستین پیاده راه خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

احداث بیش از ۱۳ هزارمترمربع فضای سبز در بندر ماهشهر

مجاهد نظارات، شهردار بندر ماهشهر اظهار کرد: با بررسی و تصویب شورای محترم شهر بندر ماهشهر پروژه احداث ۱۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع فضای سبز در ضلع غربی بلوار دانشجو کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتزاع شهرداری فردیس از کرج

ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت استقلال فعالیت در شهرداری فردیس و تسهیل امور شهروندان، گفت: شورای عالی استان‌های کشور به موضوع انتزاع شهرداری فردیس از کرج ورود کند و مساعدت کند تا این موضوع به نتیجه برسد.

صدور ۸۱۷ پروانه ساختمانی در سقز

محمدرضا درویشی، معاون شهرسازی شهرداری سقز از صدور ۸۱۷ پروانه ساختمانی در ۶ ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

تخصیص ۱۲ میلیارد ریال برای بهسازی رودخانه چایلق شیروان

مسعود الهی، معاون شهردار شیروان گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری سال گذشته برای بهسازی مسیر رودخانه چایلق این شهر خراسان شمالی تخصیص یافته است.

تعامل سازنده شهرداری بیرجند و امور مالیاتی

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند تعامل سازنده بین شهرداری و امور مالیاتی را ضامن درآمد پایدار در مدیریت توسعه شهری دانست و گفت: شهرداری‌ها می‌بایست با مدیریت درست از اعتباری که به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به آنها ابلاغ می‌شود در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهرها استفاده کنند.

رنگ آمیزی یک هزار و ۵۰۰ بولارد در سطح شهر قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بولارد در سطح شهر بازپیرایی و رنگ آمیزی می‌شود.

احداث بوستان بانوان اسلامشهر

حسین طلا، شهردار اسلامشهر گفت: احداث و تکمیل بوستان بانوان شهر اسلامشهر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهرداری سنندج میزبان وبینار خلاقیت و توسعه

سه رکوت نجفی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج از برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی خبر داد.

توزیع شش هزار تن آسفالت در معابر شهری هشتگرد

داریوش یگانه، شهردار هشتگرد در بازدید از آسفالت معابر شهری از توزیع شش هزار تن به صورت روکش مکانیزه و دستی در بلوارها و معابر شهری خبر داد.

از سرگیری عملیات احداث نخستین پیاده راه خرمشهر

عملیات اجرایی پروژه احداث نخستین پیاده راه در بلوار ساحلی بعد از پل قدیم با کفپوش گذاری ترافیکی توسط شهرداری خرمشهر پس از چند ماه توقف مجدداً از سر گرفته شد.

کد خبر 454722

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران آسفالت پارک بانوان پياده راه سازي شهرداری خرمشهر آسفالت معابر خلاقيت و نواوري شهرداری بیرجند پروانه ساختماني فضاي سبز ماهشهر شهرداری سنندج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود