Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان می‌گوید که قانون جدید سازمان لیگ باعث هرج و مرج شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا منصوریان سرمربی تیم تراکتور در روزهای اخیر دوباره به تیتر یک صفحات هواداری فوتبال ایران تبدیل شد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان، ماسک خود را پایین کشید و به هواداران ابراز علاقه کرد تا مورد انتقاد بسیاری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان علاوه بر واکنشی که به این اتفاق داشته، درباره فسخ قرارداد چند بازیکن تراکتور هم اظهار نظر کرده و به داوری با نفت مسجدسلیمان هم پرداخته است.

 

* قانون جدید باعث هرج و مرج شده است
علیرضا منصوریان در مورد قرارداد سعید واسعی عنوان کرد:

مسئله سعید واسعی در حال حل شدن است و انشالله مدیران دو باشگاه به نقطه مشترکی می‌رسند که کار به شکایت نرسد. امسال سازمان لیگ اجازه داده که فسخ انجام شود و سپس کمیته تعیین وضعیت رای بدهد، همین موضوع فضای باشگاه ها را ناامن کرده و هر بازیکنی اجازه فسخ دارد و این به نظرم قانون خوبی نیست. ما بازیکنی داریم که پتک سال قرارداد بسته اما توانسته در سازمان لیگ فسخ کند.

 

* دو پنالتی برایمان گرفته نشد
علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور درباره اتفاقات داوری هم اظهار داشت:

در محوطه جریمه اولویت با مهاجم است مگر این که به دستش بخورد. در صحنه روی محوطه جریمه هم پای بازیکن ما انسان حاج صفی قفل بود و از پشت دروازه کاملا مشخص است که احسان رو به جلوست و داخل باکس، برخورد می‌کند. در دقیقه ۳۴ هم میثم تیموری برخورد کرد اما بازیکن حریف پایش را عقب کشید تا نشان دهد بازیکن ما سیمولیشن کرده‌.

* تگرگ و باران شدیدی را داشتیم

علیرضا منصوریان همچنین افزود:

اما آقای سیدعلی مدیریت خوبی کرد و باوجود این که زمین کاملا خیس بود، عملکرد خوبی داشت. در ۱۵-۲۰ دقیقه به شدت باران و تگرگ بارید و بازی سنگینی از نظر فیزیکی بود.

 

* ۵۰۰ تماس به خاطر آن اتفاق داشتم
یکی از اتفاقات حاشیه ای که در چند روز اخیر برای منصوریان رخ داد، مربوط به لحظه ای است که در کنفرانس خبری، به هواداران تراکتور ابراز علاقه کرد. او در این باره توضیح می‌دهد:

من چون سابقه حضور در کنفرانس در دوران کرونا را نداشتم، اصلا حواسم نبود و دستم را به همه جا مالیدم و بعد به هواداران ابراز علاقه کردم. از طرف خانواده خودم و همسرم و مادرم تحت فشار بودم و فکر کنم ۵۰۰ تماس به خاطر این اشتباه داشتم. پروتکل را رعایت نکردم و برخلافش هم عمل کردم و از همه کسانی که آن را دیدند عذرخواهی میکنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تراکتور تراکتور علیرضا منصوریان علیرضا منصوریان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!