Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@01:32:34 GMT

اشتباه کردم سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۳۵۶۸

اشتباه کردم سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم

جیان پیرو ونتورا اعتراف می‌کند پذیرش شغل هدایت ایتالیا را در سال ۲۰۱۶ اشتباه بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جیان پیرو ونتورا از ژوئن 2016 تا در 2017 روی نیمکت ایتالیا بود و تنها چند روز پس از آنکه ایتالیا در دیدار پلی آف مغلوب سوئد شده و نتوانست به جام جهانی 2018 راه یابد، اخراج شد. ونتورای 72 ساله در حال حاضر بیکار بوده و در ماه آگوست از باشگاه سالرنیتانا اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونتورا 17 بازی هدایت ایتالیا را بر عهده داشت و در این مدت 10 پیروزی، چهار تساوی و سه شکست رقم خورد.

جیان پیرو ونتورا گفت: "اولین اشتباه بزرگ من پذیرفتن این شغل و دومین اشتباه عدم جدایی پیش از موعد بود. فضای خصمانه ای وجود داشت و همه چیز موید شکست ما بود. من به خاطر ایتالیا باید زودتر جدا می شدم. هنوز دو سال از قراردادم با تورینو باقی مانده بود که پیشنهاد هدایت تیم ملی رسید و مارچلو لیپی به من گفت به عنوان سرمربی آتزوری انتخاب شده ام.

من مدت ها در مورد این پیشنهاد فکر کردم. همه به من توصیه کردند که این پیشنهاد را بپذیرم، زیرا این شغل می تواند خامه روی کیک در پایان دوران کاری من باشد. البته فقط کادر و همکاران من بودند که پیشنهاد دادند خیلی دقیق در این سمت فکر کنم. در نهایت این پیشنهاد را پذیرفه و کاپیتان کشتی شدم که این یک اشتباه وحشتناک بود. وقتی نخست وزیر وقت، ماتئو رنزی علنا ​​مدعی شد باید مربی دیگری در راس کار باشد دیگر متوجه شدم که مواضع یکسانی نداریم و اوضاع مساعد نیست."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی ایتالیا مارچلو لیپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم

به گزارش همشهری آنلاین با پایان جام ملت‌های آسیا و ابقای امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی، این چهره از دعوت به کار افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی که با باشگاه پرسپولیس عنوان قهرمانی را برای هواداران این باشگاه به‌ارمغان آورد، صحبت کرد و این درحالی است که قطبی پس از این دعوت به دفعات در مصاحبه‌های خود اعلام کرد پیشنهاد رسمی از فدراسیون در این زمینه به دست وی نرسیده، بااین‌حال آمادگی همکاری با قلعه‌نویی از راه دور را دارد. از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طی روزهای اخیر قلعه‌نویی در تماس با مدیر برنامه‌های قطبی در این خصوص پیشنهاد و نحوه همکاری با وی را ارائه کرده تا فدراسیون نیز احتمالا طی روزهای آینده برای ارائه پیشنهاد رسمی وارد عمل شود. بر همین اساس مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه‌های قطبی در گفت‌وگویی اعلام کرد پیشنهادی از سوی قلعه‌نویی مطرح شده و تقریبا به‌صورت شفاهی هم موافقت قطبی را گرفته است.

در همین رابطه افشین قطبی به «فرهیختگان» گفت: «همیشه گفته‌ام عاشق ایران هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای اعتلای فوتبال ایران دریغ نمی‌کنم. درحال‌حاضر هم مهدی حاجی‌باقر مدیر برنامه‌های بنده در صحبت‌هایی که با امیر قلعه‌نویی داشته، به‌صورت ریز با جزئیات در جریان قضیه پیشنهاد به بنده قرار داشته اما تا زمانی که پاسخ نهایی را ندهم نمی‌توانیم این جزئیات را اعلام کنیم.» قطبی در زمینه نحوه ورودش به کادرفنی تیم ملی گفت: «فارغ از این بحث- که بعدا جزئیات آن را می‌گویم- یقینا تیم ملی ایران توانمندی و ظرفیت‌های خاص برای رفتن به مرحله بعدی جام‌جهانی را خواهد داشت. با توجه به سیاست‌های قلعه‌نویی درخصوص جوانگرایی در تیم ملی توام با حضور باتجربه‌ها در تیم ملی فوتبال، این شایستگی را داریم تا در جام‌جهانی برای اولین‌بار به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنیم.»

کد خبر 844801 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران