Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:23:21 GMT

دو تیم جنگیدند/ به تیمم امید دارم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۳۶۱۵

دو تیم جنگیدند/ به تیمم امید دارم

به گزارش خبرنگار مهر در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم هورسان رامسر با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شهرداری ورامین شد.

عارف باقرزاده سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ورامین گفت: بازی خوب و با کیفیتی بود. دو تیم جنگیدند و نمایش قابل قبولی از هر دو تیم در تمام فاکتورها شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: همیشه گفته‌ام به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. ما بازی خوبی انجام دادیم اما پیروز نشدیم. بسیار سخت امتیاز گرفتیم و به راحتی امتیاز از دست دادیم. اعتراض من در ست دوم بود. خیلی کم اعتراض می‌کنم اما داور اشتباه فاحشی انجام داد. چه بسا اگر این اشتباه رخ نمی‌داد سه بر یک می‌توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر افزود: به تیم شهرداری ورامین تبریک می گویم. این تیم سابقه قهرمانی در آسیا را دارد. تیم ما تیم جوانی است که دور یکدیگر جمع شده‌ایم تا نمایش قابل قبولی ارائه دهیم. امید دارم در بازی‌های هفته آینده نتایج را جبران کنیم. به تیمم امیدوارم.

کد خبر 5068648 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ورامین والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال سایپا تهران والیبال تيم مس رفسنجان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی انتخابی تیم ملی لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو نبردی تعیین کننده در راه قهرمانی لالیگا بود. بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال داشت و باید دیشب در برنابئو برنده می‌شد تا امیدهایش را زنده کند اما گل دقیقه 91 جود بلینگام اجازه نداد بارسا به یک امتیاز هم برسد.

رئال حالا یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و به فاصله تنها 6 هفته تا پایان فصل، هفت امتیاز دیگر می‌خواهد تا قهرمانی خود را مسجل کند. ضمن اینکه رئال در بازی‌های رودررو با بارسا نیز بهتر نتیجه گرفته و هر دو را برده است که این هم یک مزیت دیگر است.

رئال و بارسا در سه هفته پیش رو بازی‌های مهمی پیش رو دارند. رئال جمعه به زمین سوسیداد می‌رود و بارسا دوشنبه میزبان والنسیاست. در هفته 34 رئال میزبان کادیز است و بارسا به زمین خیرونا می‌رود. رئال در هفته 35 میهمان گراناداست و بارسا میزبان سوسیداد. با فرض اینکه رئال و بارسا دو بازی بعدی خود را برنده شوند، رئال می‌تواند در هفته 35 و تساوی برابر گرانادا نیز قهرمانی خود را قطعی کند. 

بدیهی است که در صورت امتیاز از دست دادن بارسا در دو بازی بعدی و برتری رئال، قهرمانی رئال زودتر نیز مسجل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید