Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مددی گفت : هنوز حکم پرونده استراماچونی صادر نشده و به دست ما نرسیده است .
سرپرست باشگاه استقلال همچنین گفت: پادوانی ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار بود اما او در دادگاه CAS درخواست نجومی ۹ میلیون یورو غرامت کرده که مورد تأیید ما نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد مددی در پاسخ به وضعیت پرونده استراماچونی و طلب یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورویی او از استقلال گفت:

هنوز حکم پرونده استراماچونی صادر نشده و به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی این اتفاق افتاد برای آن هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت طلب پادوانی  اظهار داشت:

‌ طلب این بازیکن از استقلال ۱۰۰ هزار دلار بوده اما این بازیکن به دادگاه CAS درخواست نجومی ۹ میلیون یورو را داده که مورد تأیید باشگاه نیست.

سرپرست باشگاه استقلال  در مورد دلیل جدایی طاهرخانی از استقلال گفت:

‌ مبلغ قرارداد این بازیکن ۷۳۳ درصد رشد کرده در حالی که تعداد بازی‌های این بازیکن فصل گذشته به انگشتان دو دست هم نبوده است.

وی در مورد وضعیت قرارداد رشید مظاهری گفت:

او مشکلی برای بازی در استقلال ندارد.

مددی در مورد انتقاد سیدجلال حسینی از زیر ذره‌بین رفتن قراردادهای پرسپولیس و اینکه به استقلال کاری ندارند، افزود:

‌ سیدجلال حسینی می‌تواند به باشگاه بیاید و ببیند که روند نظارت بر پرونده‌های استقلالی‌ها هم وجود دارد و این روند ادامه‌دار است.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال آندره آ استراماچونی احمد مددی استراماچونی استقلال لئاندرو پادوانی لیگ برتر پرونده استراماچونی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی

میلان در تابستان خود را تقویت می کند

طرفداری | میلان به صف تیم های خواهان مارتین زوبیمندی، هافبک اسپانیایی رئال سوسیداد پیوست. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان در حال آماده شدن برای یک پنجره تابستانی مهم دیگر است چراکه مدیران این باشگاه ستاره دوم را می خواهند. روسونری در انتهای فصل بین 100 تا 130 میلیون یورو بودجه خواهد داشت که این مبلغ از طریق فروش بازیکنان و درآمدهایی مثل بلیت فروشی و پاداش های یوفا به دست خواهد آمد.

این باشگاه ایتالیایی از حضور در ورژن جدید لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد 50 میلیون یورو کسب می کند که این رقم با فروش دنیل مالدینی (4)، الکسیس سائلماکرز (10) و شارل دکتلار (26) به 90 میلیون یورو می رسد. قهرمانی احتمالی در لیگ اروپا و در نتیجه حضور در سوپرکاپ اروپا و همچنین درآمدهای حاصل از بلیط فروشی نیز می تواند حدود 40 میلیون یوروی دیگر به بودجه روسونری بیافزاید. البته نباید فراموش کرد اگر به مانند تابستان قبل و انتقال ساندرو تونالی به نیوکاسل، بازیکن مهم دیگری به فروش برسد، تمام رقم آن به بودجه اضافه خواهد شد.

میلان نیمی از بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی خود را صرف خرید مهاجم خواهد کرد. ویکتور گوکرش از اسپورتینگ لیسبون، یاشوا زیرکزی از بولونیا و بنجامین ششکو از لایپزیش گزینه های خط حمله روسونری محسوب می شوند. درصد دیگری از بودجه نیز صرف تقویت خط میانی خواهد شد. مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد بازیکن محبوب مدیران میلان است اما آنها باید مراقب یوونتوس نیز باشند. برای تقویت خط دفاعی نیز لیلیان براسیه از برست و مکسانس لاکروا از وولفسبورگ گزینه های اصلی دیاوُلو به حساب می آیند. 

130 میلیون یورو برای کسب ستاره دوم عزم جدی یوونتوس برای تقویت خط هافبک؛ اضافه شدن بانوی پیر به جمع مشتریان مارتین زوبیمندی

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • مهدی قائدی؛ درخشش در امارات و حواشی زندگی شخصی | لژیونر پلاس
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟