Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر تهران عنوان می‌کنند: تمایل برای خرید آپارتمان‌های مسکونی ۱۰ تا ۲۰ سال بالا رفته است و همین موضوع موجب کاهش حجم این گروه از آپارتمان‌ها شده است.

خبرگزاری میزان - روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: آپارتمان‌های مسکونی ۱۰ تا ۲۰ سال عمدتا از جنس املاکی هستند که اصطلاحا به قیمت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی از یکسو قیمت پیشنهادی برای آن‌ها به دلیل نوساز نبودن بالا نیست و از سوی دیگر به دلیل آنکه در گروه آپارتمان‌های کلنگی و سن بالا محسوب نمی‌شوند، تا چندین سال می‌توانند مورداستفاده مصرفی خریداران نیز قرار بگیرند.

باتوجه به این ویژگی و همچنین از آنجاکه طی ماه‌های گذشته از سال جاری، قیمت پیشنهادی برای املاک کمتر از ۱۰ سال، عمدتا قابل توجه بود، بخش زیادی از متقاضیان حاضر در بازار حتی متقاضیان سرمایه ای، گروه سنی آپارتمان انتخابی خود را بین ۱۰ تا ۲۰ سال انتخاب می‌کردند. همین موضوع نیز سبب شده تا حجم این گروه از آپارتمان‌ها تا حدودی در چند هفته اخیر کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: مظنه رهن و اجاره آپارتمان در خزانه

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: مسکن اخباراقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن ۱۰ تا ۲۰ سال آپارتمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول افغانستان از دلار سودآورتر شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت هر افغانی در یک ماهه اخیر بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادصد، در قیاس با این رقم میزان افزایش قیمت دلار در همین محدوده زمانی یعنی ابتدای اسفند در قیاس با روز‌های ابتدایی فروردین برابر با ۶ درصد برآورد شده است.

بر اساس این گزارش در روز‌های ابتدایی اسفند بهای هر دلار آمریکا برابر با ۵۶ هزار و ۶۳۵ تومان بوده است. میزان افزایش قیمت در این دوره زمانی محدود به ۶ درصد بوده و هر لار در شرایط کنونی، یا به عبارتی در آخرین قیمت سال گذشته و پیش از تعطیلات نوروز برابر با ۵۹ هزار و ۹۹۰ تومان بوده است.

میزان رشد قیمت افغانی در بازار ایران در سال ۱۴۰۲، قابل توجه بوده است. طبق آمار‌های ارائه شده هر افغانی، در این دوره زمانی بیش از ۴۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت افغانی در اولین روز‌های سال ۱۴۰۲ برابر با ۵۸۵ تومان بوده است. این نرخ به ۸۴۴ تومان در شرایط کنونی رسیده و در نتیجه اگر فردی در ابتدای سال گذشته بخشی از سرمایه خود را به پول افغانستان تبدیل می‌کرد، معادل ریالی آن رشدی ۴۱ درصدی را شاهد بود.

دیگر خبرها

  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد!
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ ساله اخیر رسید
  • «افغانی» از دلار سودآورتر شد!
  • روایتی تازه از میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • نرخ بیکاری ترکیه رکورد ۱۰ ساله را شکست
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت
  • سقوط خودرو به رودخانه با ۵ سرنشین