Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیش از این قرار بود که رقابت‌های کشتی بزرگسالان جهان روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود که اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.

پس از اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر لغو رقابت‌های کشتی بزرگسالان جهان، مسوولان این اتحادیه برای حفظ جایگاه کشتی در جهان و همچنین برگزاری یک رقابت بین‌المللی برای کشتی‌گیران، مسابقاتی را با عنوان جام جهانی انفرادی در همان تاریخ در کشور صربستان برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوولان اتحادیه جهانی کشتی جایزه ۳۰۰ هزار فرانکی را برای نفرات برتر اوزان دهگانه کشتی آزاد، کشتی فرنگی و زنان اختصاص داده‌اند.

همچنین قرار بود که در خلال رقابت‌های جهانی کشتی مجمع عمومی سالیانه اتحادیه جهانی کشتی و انتخابات برای تعیین اعضای این اتحادیه برگزار شود که برگزاری آن به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

مسوولان اتحادیه جهانی کشتی پیش از این اعلام کرده بودند که اگر قرار به برگزار شدن مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۰ باشد باید از معیارهایی که توسط کمیته اجرایی تعیین شده است پیروی کند و برای برگزاری هر مسابقه باید ۸ تیم از ۱۰ تیم برتر رنکینگ و حداقل ۷۰درصد کشورهای شرکت کننده سال قبل در آن حاضر باشند (بر اساس حضور ورزشکار سال قبل).

این درحالی است که چندین کشور از جمله آمریکا، ژاپن، قزاقستان و کوبا به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.

برچسب‌ها کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی کشتی قهرمانی جهان صربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی کشتی قهرمانی جهان صربستان کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی کشتی قهرمانی جهان صربستان اخبار کنکور اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار می‌شود که اکثر مدعیان اصلی حضور ندارند، اما در برخی اوزان گره ملی‌پوش جهانی و امیدهای جهان گشوده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت (امروز و فردا) در اهواز برگزار خواهد شد، جایی که به نظر باتوجه به غیبت ستاره‌های معاف شده، محلی برای نمایش خوب جوانان و ورود آنها به چرخه انتخابی بزرگسالان برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان خواهد بود.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی و میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد و امیر عبدی در 77 کیلو، احسان گرمسیری و محمدعلی گرایی که به او در چرخه 82 کیلوگرم شانس داده شده در این وزن، علیرضا مُهمدی و ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم از جمله کشتی‌گیرانی هستند که از شرکت در جام تختی معافند.

در مقابل نفراتی چون محمدهادی شعبانی و محمد حسینوند در 55 کیلو، علیرضا نجاتی، محمدمهدی غلامپور، پویا ناصرپور و امید آرامی در 60 کیلو، عرفان جرکنی  و عارف محمدی در 63 کیلو، محمدجواد رضایی و احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو، دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، علی اسکو در 77 کیلو، محمد ناقوسی و جمال اسماعیلی در 82 کیلو، رامین طاهری و بهروز هدایت در 87 کیلو، مهدی فلاح، علی عابدی درزی و وحید دادخواه در 97 کیلو و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم از جمله مدعیانی هستند که سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کرده‌اند و باید دید همه آنها وارد رقابت با سایر کشتی‌گیران اوزان خود خواهند شد یا نه.

جام تختی هرچند بدون حضور مدعیان اصلی اوزان دهگانه برگزار می‌شود اما در برخی اوزان می‌تواند گره انتخاب ملی‌پوش اوزان غیرالمپیکی و همچنین نفرات اعزامی به مسابقات امیدهای جهان را باز کند، بنابراین میدان کم اهمیتی در چرخه سال 2024 نخواهد بود. به نظر این رقابت‌ها میدان خوبی برای جوانان است که بتوانند خودشان را به تقویم فنی سال 2024 کادرفنی تیم ملی بزرگسالان دیکته کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد