Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قندهاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و تداوم ضرر و زیان اتوبوس‌های بخش خصوصی به علت کاهش ۶۵ درصدی استفاده مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به پیشنهاد سازمان حمل و نقل شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه، مقرر شد برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث این اتوبوس‌ها، ۱۵ میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض توسط این سازمان تامین و پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شمار ناوگان حمل و نقل عمومی در تربت‌حیدریه را ۳۰ دستگاه اتوبوس ذکر کرد و با بیان اینکه از این تعداد، ۱۷ دستگاه مربوط به بخش خصوصی است ادامه داد: شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را به شدت کاهش داده است.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه میانگین سنی ناوگان اتوبوسرانی این شهر را ۱۲ و نیم سال اعلام کرد و گفت: برای تعمیر و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تربت‌حیدریه بیش از پنج میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه دولت از سال ۹۰ بابت خرید اتوبوس، یارانه‌ای به شهرداری‌های کشور پرداخت نکرده است افزود: کلانشهرها خود قادر به تهیه اتوبوس هستند در حالی که شهرداری تربت‌حیدریه از منابع داخلی خود در سال‌های ۹۵ و ۹۶ ناوگان اتوبوسرانی درون شهری را بازسازی کرده است.

شرکت اتوبوسرانی تربت‌حیدریه و حومه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده‌ است.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه اتوبوس بیمه شخص ثالث بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه اتوبوس بیمه شخص ثالث بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه اتوبوس بیمه شخص ثالث بهداشت و سلامت اخبار کنکور ناوگان حمل و نقل عمومی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی جلگه رخ گفت: کشت دانه‌های روغنی کلزا در اواسط شهریور ماه انجام و در اواخر خرداد ماه در این منطقه برداشت می‌شود.

سید محمد نجفی افزود: رقم کشت شده در این بخش از نوع نپتون، هیدرومیل و ماراتون است و با هدف حمایت از کشاورزان نیز از این محصول پر ارزش ۵۰۰ کیلوگرم بذر از این نوع در بین کشاورزان توزیع شده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود در فصل برداشت این محصول بیش از ۳۰۰ تن کلزا از سطح مزارع این منطقه رخ برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۵ تن انواع کود در اختیار کشاورزان کلزا کار گذاشته شده است.

سید محمد نجفی افزود: کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی بخش رخ نیز نظارت و پیگیری جدی بر کار کاشت، داشت و برداشت این محصول را بر عهده دارند.

کلزا یکی از مهمترین منابع تولید روغن در کشور است که دانه‌های آن دارای ۴۶ درصد روغن است.

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه