Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، حاج رحیم دست‌نشان پیشکسوت باشگاه نساجی درخصوص جلسه پیشکسوتان با مدیریت باشگاه اظهار کرد: جلسه عالی و پرباری بود که جا دارد از آقایان حدادیان، امیری، درویشی و ... تشکر ویژه داشته باشم. از بزرگواری و منش آقای حدادیان لذت بردیم، واقعاً انسان دلسوز و خیّری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که ایشان میلیاردها تومان برای حفظ و بقای نساجی هزینه کرده است، افزود: در میان نظرات و طرح‌های مجموع پیشکسوتان باشگاه نساجی طبیعتاً مغایرت‌هایی وجود دارد اما سعی کردیم دغدغه‌ها و مطالباتی که در اولویت قرار داشتند را خدمت ایشان مطرح کنیم. همه باید کمک کنیم که افراد صادق و خالص وارد بدنه باشگاه شوند و از حضور منفعت‌طلب‌ها جلوگیری کنیم.

نماینده پیشکسوتان باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: همه آنهایی که قلب‌شان برای نساجی می‌تپد و دغدغه دارند باید دست در دست هم دهند تا مسئولان امکانات مورد نیاز را به باشگاه نساجی بدهند و ملزومات انتقال تیم از تهران به قائم‌شهر فراهم شود. با شرایطی که امروز زیرساخت‌های قائم‌شهر دارد، اگر من هم سرمربی این تیم بودم قبول نمی‌کردم که در اینجا تمرین کنیم. فوتبال حرفه‌ای شده و باید اصول اولیه حرفه‌ای‌گری رعایت شود. امیدوارم آنچه که در جلسه مطرح شد، انجام شود، مشکلات زمین ماهفروجک به‌طور کامل رفع شود و طبق گفته آقای حدادیان در آنجا هرچه زودتر کمپ احداث شود.

دست‌نشان بیان کرد: در همه طیف‌هایی که به‌نوعی حول باشگاه نساجی هستند افراد سودجو و سوءاستفاده‌گر وجود دارد. به‌عنوان مثال رحیم دست‌نشان به‌دلیل اینکه در باشگاه مسئولیتی ندارد، نباید با مدیریت باشگاه دشمنی بورزد. مگر قرار است همه مسئولیت داشته باشند؟ ما قرار است به باشگاه کمک کنیم نه اینکه دنبال سمت یا مسئولیتی بگردیم. هم‌اکنون عده‌ای از قائم‌شهری‌ها در زمینه‌های مختلف در باشگاه نساجی حضور دارند اما انتظار داریم بر این تعداد نیروهای بومی مازندرانی اضافه شوند. حتی در کادر فنی هم می‌توان از پیشکسوت‌های باشگاه نساجی استفاده کرد. حرف آقای حدادیان منطقی بود، این تیم متعلق به شمال کشور است و چون مبنای این تیم قائم‌شهر است، باید تعداد قائمشهری‌ها در این تیم بیشتر باشد.

وی تصریح کرد: ما دنبال منفعت نیستیم ولی هر زمانی باشگاه نساجی به مشاوره ما نیاز داشت، خالصانه در خدمت هستیم، دل‌مان برای فوتبال شهر و نساجی می‌سوزد. ما باید حمایت صد در صدی از مدیریت باشگاه داشته باشیم و هر جا که ایرادی دیدیم، تذکری دوستانه به‌صورت خصوصی بدهیم نه در جمع و آن هم خصمانه! متأسفانه برخی‌ها می‌خواهند برای مطرح کردن خودشان و پست گرفتن در باشگاه نساجی به هر دری بزنند، وظیفه داریم از نیروهای سالم و صادق باشگاه نساجی حمایت کنم، اگر حمایت نکنم، خائنیم! و هیچ‌وقت هم حاضر نیستیم شخصیت‌مان را برای کسی بفروشیم.

نماینده پیشکسوتان باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: تا چند هفته اول نباید در مورد نکات فنی تیم قضاوتی کنیم حتی اگر همه بازی‌ها را ببازیم هم مشکلی نیست. حال که خدا را شکر توانستیم در نخستین بازی تیم آلومینیوم را شکست دهیم. با تمام وجود و صد در صد از وحید فاضلی حمایت می‌کنیم. هیچ چیزی برای من بالاتر از نساجی نیست. نساجی فرزند من است، مگر می‌شود یک پدر تحت هر شرایطی از فرزندش حمایت نکند؟ متأسفانه امروز در قائم‌شهر برخی‌ها دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و بدون شک این حاشیه‌سازی‌ها خیانت به باشگاه نساجی است.

وی در پایان گفت: فاضلی مربی جوان و باانگیزه‌ای است، مگر رحیم دست‌نشان که پله‌های ترقی را طی کرد، از روز اول سرمربی بود؟ یک روزی پرچم سرمربی‌گری نساجی در دست من بود و امروز هم به وحید فاضلی رسیده که امیدوارم قدر این جایگاه را بیشتر از هر کسی بداند. ای‌کاش فاضلی برای روز مبادا مدیر فنی یا مشاوری از جنس باشگاه نساجی برای خود انتخاب می‌کرد. آرزوی موفقیت داریم برای فاضلی و هرگونه کمکی که نیاز داشته باشد بدون هیچ چشمداشتی به او خواهیم کرد. صد در صد از او حمایت می‌کنیم و انتظار داریم که فاضلی با بزرگان فوتبال این شهر و استان تعامل داشته باشد. فاضلی نباید به حواشی توجه کند، از دوره خودم که سرمربی این تیم بودم و برای مربی‌های بعد از من هم پاپوش درست کردند و سنگ انداختند. این مسائل در فوتبال طبیعی است. فقط تلاش و تلاش است که می‌تواند توانایی‌های فاضلی را به اثبات برساند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر دست نشان باشگاه نساجی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

به نقل از تسنیم روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888621

دیگر خبرها

  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • اقدام قاطع بین‌المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • حمایت قاطع بانوان گرگانی از مردم فلسطین
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • از مستندسازی تجاوزگری به بیمارستان شفا تا پرهیز از به حاشیه راندن حمایت از فلسطین