Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور ورود جوانان انقلابی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا جمعیت هلال احمر استان با استفاده از نیروهای داوطلب در اجرای طرح آمران سلامت همکاری کرد.

وی ادامه داد: در این طرح از پنجم لغایت ۱۵ آبان ماه نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب اکیپ‌های سه نفره در محل‌های پر ازدحام شهر از قبیل بازارها و میادین حضور پیدا کرده و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به هموطنان گوشزد می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در این طرح ۱۳۲ تیم سه نفره از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان فعال بودند. بازخورد مردم نسبت به این طرح خوب بود و رضایت داشتند.

محمودی افزود: هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی در راستای مقابله با کرونا ویروس سعی کرده اقدامات گذشته خود را همانند توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده به ویژه بین بیماران خاص را ادامه دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به اتمام طرح آمران سلامت از ۱۵ آبان ماه، اما هنوز در بعضی از شهرستان‌ها نیروهای داوطلب حتی در خانه‌های هلال روستاها طرح را انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی ۱۶۴ خانه هلال در استان مرکزی وجود دارد که جوانان جمعیت در ۳۳ خانه هلال در طرح آمران سلامت حضور فعال داشتند.

وی عنوان کرد: در طرح آمران سلامت ۳۶ هزار عدد ماسک توزیع شد و همچنین ۱۰ هزار و۶۸۳ ماسک توسط خیرین به اکیپ‌های جمعیت هلال احمر اهدا و در بین مردم توزیع شد. در بازه زمانی اجرای طرح آمران سلامت ۶۸ هزار و ۲۵۶ نفر در کل استان از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

کد خبر 5068166

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ماسک جمعیت هلال احمر استان مرکزی علیرضا محمودی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه قزوین احتکار مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج جمعیت هلال احمر استان طرح آمران سلامت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد