Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کمیسیون اروپا در واکنش به شکایت شرکتها از شیوه عملکرد آمازون، از ژوییه سال گذشته سرگرم تحقیق از نقش دو گانه آمازون به عنوان یک فروشگاه آنلاین برای کالاها و به عنوان یک فروشنده رقیب است.

وستاگر، کمیسر اتحادیه اروپا در امور رقابتهای بازرگانی گفت: ما باید مطمئن شویم پلتفرمهایی مانند آمازون که نقش دو گانه ای دارند، رقابت را مختل نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیتای مربوط به فعالیت فروشندگان دیگر نباید به نفع این شرکت مورد بهره بردرای قرار گیرد و شرایط رقابت در پلتفرم آمازون باید منصفانه باشد.

دومین تحقیقات مربوط به استفاده آمازون از اطلاعات فروشندگان دیگر در فروشگاهش به سود بخش خرده فروشی خود و امتیازاتی است که آمازون برای فروشندگانی قائل می‌شود که از لجستیک و خدمات تحویل این شرکت استفاده می کنند.

اما آمازون اتهامات اتحادیه اروپا را قبول ندارد و ممکن است برای دفاع از خود خواستار گفت و گو پشت درهای بسته شود. تصمیم اتحادیه اروپا در این زمینه ممکن است تا سال آینده گرفته شود.

این اتهامات در حالی مطرح شده که همه گیری ویروس کرونا، باعث افزایش فروش آنلاین شده و نقش آمازون در اقتصاد جهانی را توسعه داده است. جدیدترین تحقیقات اتحادیه اروپا ممکن است به صدور جریمه ۲۸ میلیارد دلاری برای آمازون منتهی شود.

بر اساس گزارش رویترز، تحت دوران وستاگر، اتحادیه اروپا جریمه های بزرگی برای گوگل و سایر شرکتهای فناوری صادر کرده است. مقابله با قدرت روزافزون غولهای فناوری به آمریکا هم سرایت کرده و دولت ترامپ ماه گذشته شکایت ضد انحصارطلبی علیه گوگل مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتحادیه اروپا امازون شرکت چند ملیتی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا