Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اقدامات طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر در استان که از ۵ تا ۱۵ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اعضا جوانان داوطلب انجام شد به قریب ۵۵۰۰۰ نفر خدمت رسانی شد.

"سید امان اله جهان بین" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: در راستای تاکید و کنترل حساسیت های بهداشتی، جوانان و امدادگران هلال احمر در اماکن مختلف مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کردند، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رعایت این دستورالعمل ها با توجه به اهمیت موضوع همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تاکید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: ۲۱۰ جوان داوطلب فعال در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور قریب به ۱۳۰۰ نفر روز در قالب ۴۲ پایگاه آمران سلامت ویژه پیشگیری و کنترل کرونا در اماکن پرتردد به آحاد مردم خدمات عام المنفعه ارائه کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: داوطلبان و جوانان برای حفظ سلامتی مردم، خانواده و جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مردم را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دعوت کردند، در این طرح تعداد ۵۵۳۱۳ نفر از خدمات طرح بهره مند شدند و تعداد ۱۷۴۳۴ ماسک و ۴۲۶ لیتر مواد شوینده نیز مورد استفاده قرار گرفت.
جهان بین عنوان کرد: طرح آمران سلامت زمینه ساز ایجاد حساسیت ها و دقت عمل بیشتر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر بر اساس اهداف بشر دوستانه هلال احمر و انجام عملی فریضه امر به معروف و نهی منکر در این طرح حضور پرشور و شایسته ای داشتند که از همه آنها کمال تشکر و قدر دانی را داریم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر طرح آمران سلامت كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس استان کهگیلویه و بویراحمد جمعیت هلال احمر آمران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد