Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@03:04:01 GMT

احیای30 واحد تولیدی صنعتی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۵۸۶۶

احیای30 واحد تولیدی صنعتی در هرمزگان

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از احیا و فعال‌سازی 30 واحد تولیدی صنعتی راکد استان در هفت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ابراهیم سعدینی افزود: از این تعداد واحد20 واحد در خارج از شهرک‌های صنعتی و 10واحد دیگر درون شهرک‌های صنعتی استان قرار داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در اجرای احیای طرح‌های صنعتی احیا و فعال شده خاطر‌نشان کرد: برای 313نفر ایجاد شغل شده است.

سعدینی افزود: علاوه بر بحث تسهیلات سایر موارد از قبیل تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی، رفع مشکل مالیاتی واحدها، رفع مشکلات بیمه‌ای و تامین اجتماعی واحدها، تامین زیرساخت‌ها اعم از آب و برق و زمین و حل و فصل مسایل مدیریتی واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

سپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: این مشکلات در نشست‌های متعدد کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید رصد و با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و بانک‌های عامل راهکارهای موجود بررسی و منجر به اتخاذ تصمیماتی می‌شود که هدف آن ، احیای واحدهای تولیدی راکد می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احیای30 واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

این خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081631

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان